• Ik weet dat het kort dag is en dat vrij weinig mensen de band kennen, maar gaat iemand toevallig morgen naar het concert van Destine in Utrecht?
    Ik ga er heen en ik ben benieuwd of er anderen gaan die ik eventueel kan meeten:p

    Voor mensen die Destine niet kennen: Het is een Nederlandse rock-achtige band, die na een pauze van zo'n drie jaar eindelijk weer verder gaan! In Nederland is een van hun nummers, Stars, een tijdje als alarmhit gedraaid en staat het onderstaande nummer In your arms, in het spel Pro Evolution Soccer.



    Dit is overigens hun nieuwe single, die morgen voor het eerst live gedraaid wordt!


    Inspiration can hit you any time

    Ik ga niet, maar nogmaals veel plezier, Amber!


    16 - 09 - '17

    Destine is weer? Yaay!
    Ik ga niet overigens. But have fun!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dylazing schreef:
    Ik ga niet, maar nogmaals veel plezier, Amber!

    Ah thanks Sylvie!(:

    GandalfTheSexy schreef:
    Destine is weer? Yaay!
    Ik ga niet overigens. But have fun!

    Jaa, ze beginnen weer! Jammer dat je niet gaat, maar dankjewel(:


    Inspiration can hit you any time

    Ik vond vroeger Destine echt geweldig. Ik wist niet eens dat ze weer begonnen waren.
    Veel plezier!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zij waren een aantal jaar geleden toch heel populair? Ik heb ze toen volgens mij gezien als het voorprogramma van McFly.
    Ik ga niet, maar wel heel veel plezier! c;


    Caution first, always.

    Thanks allebei(:

    T was een heel drama, heb 4 uur vertraging gehad met de trein, omdat er iemand zich van het leven had beroofd voor de trein. Echt diep triest natuurlijk voor die persoon en naasten, maar voor treinreizigers wel heel vervelend. Waarvan ik dacht dat ik om half 6 aan zou komen, was ik er uiteindelijk pas om 9 uur 's avonds! Máaarr, uiteindelijk heb ik alleen het voorprogramma gemist, en heb ik Destine zelf wel helemaal kunnen zien!

    Plús, ik heb een mooi loom armbandje gekregen, van een schattig meisje in de trein, die voor iedereen armbandjes aan het maken was! =D How cute!<3

    Ik zal later misschien foto's posten, daar heb ik nog geen tijd voor gehad, aangezien ik nogal afstudeer-stress heb :'D


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Thanks allebei(:

    T was een heel drama, heb 4 uur vertraging gehad met de trein, omdat er iemand zich van het leven had beroofd voor de trein. Echt diep triest natuurlijk voor die persoon en naasten, maar voor treinreizigers wel heel vervelend. Waarvan ik dacht dat ik om half 6 aan zou komen, was ik er uiteindelijk pas om 9 uur 's avonds! Máaarr, uiteindelijk heb ik alleen het voorprogramma gemist, en heb ik Destine zelf wel helemaal kunnen zien!

    Plús, ik heb een mooi loom armbandje gekregen, van een schattig meisje in de trein, die voor iedereen armbandjes aan het maken was! =D How cute!<3

    Ik zal later misschien foto's posten, daar heb ik nog geen tijd voor gehad, aangezien ik nogal afstudeer-stress heb :'D

    Dat is balen van die vertraging. Gelukkig is het alleen maar het voorprogramma dat je hebt gemist! Hopelijk was het alsnog leuk? ^^
    En wat lief van dat meisje. :o :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    (...)
    Dat is balen van die vertraging. Gelukkig is het alleen maar het voorprogramma dat je hebt gemist! Hopelijk was het alsnog leuk? ^^
    En wat lief van dat meisje. :o :3

    Jaa het was echt super leuk! Ze speelde echt goed, en de nummers van hun nieuwe album klonken goed(:
    T was alleen wat moeilijk om goede foto's te maken, in een donkere zaal met veel knipperende lichten :') Maar ik heb toch nog een paar mooie kunnen maken(:

    Voor geïnteresseerden:

    De zanger Robin:



    Bassist Tom:



    Na de show nog met Tom op de foto :3


    Inspiration can hit you any time

    Leuke foto's (:


    16 - 09 - '17