• Hoi (:
    Ik heb nog niet zo lang geleden ontdekt dat ik doodsbang ben voor clowns xd.
    Mijn hart begint als een gek te slaan als ik er een zie ofzo. En deze nacht heb ik een verschrikkelijke nachtmerrie erover gehad.
    Ik vind ze zo afschuwelijk, echt waar. x[ Ik vind ze doodgevaarlijk en gestoord en ik weet niet eens waarom. o__O'
    Ik wou dus vragen of er hier iemand zit die ook bang is voor clowns of iets anders.


    Where there is a sea there are pirates...

    Clowns zijn opzich wel enng maar poppen zijn enger xD
    Vooral als het zo clownspop is 0_0
    Of zo kinderpop is ook eng >.<

    zoals die uit SAW op ze driewieler!! ;o
    en en, porselijnepoppen, zijn ook als de doods ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    een vriend van mij is dat ook maar maar opzich velt er toch wel mee te leven of neit ? ik weet er heel eerlijk gezegt niet hoe het voelt!!

    Ja clowns zyn eng!
    Myn kleine nichtje had ook 2 van die clownspoppen in haar kamer en op een x moest ze heel hard huilen , ze zei dat die clowntjes naar haar gingen lagge:|

    je bent nie te enigste die een fobie heeft voor clowns , ik heb het ook en weet niet hoe ik eraan kom. echt stom -'

    Ik ben ook bang voor clowns en dat is begonnen door van die cliniclowns. En voor de rest ben ik niet bang van spinnen.


    Innocence.

    Spinnen, en honden..

    Spinnetjes zijn gewoon eng x']
    En met honden heb ik een aantal 'onaangename' situaties gehad. Je word wel bang als je als een 6-jaar oud kind 2 grote honden blaffend op je af ziet komen.. ><


    RAWRRR!!! I'm a fish ^^

    Ben ik niet bang voor gelukkig :')


    I recycle my thoughts.

    ik ben ook bang van clowns o.O
    'k vind ze ongeloofelijk eng!
    <3.

    Ik ben niet bang voor clowns.
    Ik ben bang voor kakkerlakken. Sinds er toen ik op vakantie was eentje op mijn dekbed kroop, haat ik het om in de zomer te gaan slapen in het buitenland. >_<


    -

    ik ben ook bang voor clowns !

    maar zwartepiet is nog veel enger !!


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik ben bang voor spinnen, naalden en van die porseleinen poppen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ooh godd, heel génant.
    ik bang voor pingu.
    je weet wel, die pinguïng?
    ik weet niet hoe het komt, en ik krijg er geen nachtmerries over ofzo.. maar ik vind hem zoooooo griezelig..

    spinnen vallen nog mee maar clowns kan ik echt niet tegen ,
    een jongen had mij eerst een horrorfilm geadviseert [hij wist trouwens dat ik clouwn haatte] en er zat dus en of andere vage clown in! ik gaa dus echt nooit meer een film kijken die hij zegt dat leuk is ofzeeuww,! x'D
    okee beetje vaag verhaal maar jaa
    ik ben ook bang voor clowns en idd heel Q volgens mij ook! ;)


    Don't trust mirrors !! o.0