• Ja ik ben bang voor die film! Toen ik klein was kwam dat voorstukje daarvan altijd op de video band van Doornroosje, en die keek ik dus nogal vaak. Maar toen vond ik dat poppetje kei eng! En nu heb ik hem geleent vn een vriendin want die zegt dat ik hem MOET kijken omdat het een super film is, maar ik durf niet! Ik bn nog steeds bang O.o
    Help mee O.o


    Tears are crashing out of my eyes

    Haha, die valt best wel mee hoor. ;D Ofja, ik vind die niet echt eng. En een super film vind ik het ook niet. (:

    Ghehe gek x]
    Die film is mijn lievelingsfilm ^^
    Echt niet eng, juist zielig


    Your make-up is terrible

    Ik daar een tas van :Y) Ik vind het een leuke film.


    I live for the applause, you will die for it.

    Vriendin vn mij heeft daar ook ene tas vn en iedere keer als ik die zie *brrr* krijg ik de rillingen x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Kijk hem samen met een vriendin. Dan vind ik het meestal minder eng dan hem alleen te moeten kijken. x3


    A. ikmisje.

    jup eng...

    doei xxx TessiePessie(flower)

    Ik hóúd van die film

    JACKIE ADORATIE! <3

    hij is echt niet eng, bovendien het is animatie :D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Het is een liefdesfilm xD


    BAM!

    Dat was mijn favo film toen ik klein was! Nu nog steeds maja XD Het is een super mooi en kewl film <3 Echt de moeite waard om te zien ;) Tim Burton is een genie! <3 Ik heb daar de tas van, poster, notitie boeken, dagboeken etc van XD

    ik moet die ook nog kijken xD


    A Noble was Born in Chaos

    ik heb hem vandaag gekocht en gekeken mijn vader+moeder vonden het een shit film ik vind hem een beetje eng xD

    Jack is like awesome! Ik zong vroeger eigenlijk nu nog steeds -XD- mee met al die liedjes :') Vooral die ene met 'What's this, What's this' Awesomness movie ^^
    En als je 'm echt zo eng vind, kijk hem dan samen met je vriendin en wanneer het te veel word zet hem dan af en wanneer je er weer klaar voor bent kijk je hem verder totdat je hem helemaal hebt gezien. En dan zal je -waarschijnlijk- vanzelf wel zien dat het best mee valt (: Misschien bestaat er zelfs een kans dat je m net zo leuk gaat vinden als ik ^^


    Your Words They Eat Right Through Me...

    I love that movie!


    -