• Kyk wil hier niet de ambetantige uithangen ofzo maar ik wil het effe hebben over die Templates die je op je pro kunt zetten.
    Ik vind het wel leuk (enja ik heb het ook:$) maar aan de ene kant irriteerd het mij..ik voel gewoon dat m'n ogen raar doen omdat het van pikzwart overschakelt naar fleshy roos en dan heeft iemand anders knalgroen en dan trg iemand zwart. ik word er gewoon gek van:S
    Ik zou ze aan de ene kant weg willen:$
    Ja nu gaat iedereen zeggen: "Jij hebt er toch ook 1?!!"
    Ik: "Jaaa maar ik heb de mijn in donkere kleuren omdat de meeste dat hier hebben zo doen m'n ogen minder raar ^^+ ik zei een paar zinnen terug dat ik ze niet mis vind maar voor op profielen vind ik het gewoon wat ver."

    Ok begin nu maar vanalles te zeggen dat ik geen gelijk heb en blabla I don't care mijn mening is gezegd heb er respect voor (A)

    XxTomfreakskexxX


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Waarom stel je dan niet voor je dat je álle templates tegelijk kunt uitzetten, en dan tot je ze weer aanzet?
    Net zoals met emoticons?


    If you want me to listen, whisper...

    Waarom stel je dan niet voor je dat je álle templates tegelijk kunt uitzetten, en dan tot je ze weer aanzet?
    Net zoals met emoticons?

    da gaat al Ö had het alleen niet gemerkt xD
    khad ze afgezet (de templates) ma ze staan al trg:$ ik miste ze:$ j ik weet het notnormal je moet je mij nit zeggen want iedereen noemt me zo xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    Dat moet je op ieder profiel afzonderlijk uitschakelen en als je twee minuten later diezelfde pagina weer bezoekt, moet je het wéér uitschakelen.
    .

    NI waar(A) ik heb het getest en ze blijven steeds uit:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    mij maakt het eigenlyk niet egt uit

    Ik heb ook een simpele Template waar je je niet aan stoort. Maar om eerlijk te zijn vloekt jouwn Templatje wel, met die kleurtjes door elkaar.
    En je kunt de Templates ook uitzetten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nou, als je een beetje lef hebt pb je Rutger met dit verhaal en zet je het in zijn topic.
    Dit is overbodig.