• Ja, ik ben gewoon nieuwsgierig wat jullie favoriete manga en anime zijn en waarom.

    Anime:
    One Piece
    Fairy Tail

    Manga:
    Pandora Hearts

    One Piece en Fairy Tail zijn gewoon mijn all-time favorites. One Piece heeft een geweldig plot en de characters zijn ontzettend goed uitgewerkt. Ik vind de tekenstijl bij Fairy Tail echt awesome, en hoewel de manga op dit moment maar mwah mwah is, staat hij toch bij mijn favoriete anime.

    Pandora Hearts is echt het allerbeste manga, die ik ooit gelezen heb. Het is zo goed getekend en het is zo ingewikkeld, dat ik er nooit kan wachten tot de volgende chapter uitkomt. Een paar jaar geleden las ik Pandora Hearts voor het eerste, maar ik snapte er niets van en dropte het. Maar de personages bleven maar in mijn hoofd spoken en uiteindelijk heb ik het weer opgepakt. Ik ben zo blij dat ik dat gedaan heb!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Er zijn zo veel die ik heel leuk vind D:...

    Anime
    - Junjou Romantica
    Het zijn schattige Gay-dudes..

    - No. 6
    Ik vond het verhaal goed ;d.

    Manga;
    - Horomiya
    Het is schattig.. Punt.. xd

    - Kagerou Days
    De personages zijn leuk.. En de liedjes waarop het gebaseerd is ook.


    Ik ben slecht in nuttige uitleg oké...
    En er kunnen nog veel meer bij het lijstje maar dan moest ik nog meer uitleg geven en dat werd hem niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Manga is sowieso Pandora Hearts, omdat het zo'n geweldige verhaallijn heeft en zulke geweldige personages. Ik ben er echt enorm fan van. Tsubasa Chronicles is ook echt één van mijn favo manga, dat is ook zo heerlijk ingewikkeld en diepgaand, veel beter dan de anime ervan.
    Mijn favoriete anime vind ik heel moeilijk om te zeggen, omdat ik echt niet kan kiezen... Shingeki no Kyojin vond ik heel erg goed, maar het is wel zonde dat van de anime het einde zo open is. Verder vind ik No. 6 geweldig, maar die heb ik echt pas net een paar dagen geleden gezien. En Code Geass staat ook hoog op m'n favoriete anime lijstje. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Anime;
    -Junjou Romantica
    -Elfen lied
    -Gakuen heaven
    -Black Butler
    -No.6

    Manga;
    -Black Butler
    -Junjou Romantica
    -Elfen lied
    -En nog diverse Yaoi's

    En ik ben te lui om het uit te leggen waarom. Maar bij de meesten is het gewoon omdat ik het verhaal zo goed vind ^^

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 15:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga episode 1 van No. 6 kijken. Ik hoor er zoveel goede dingen over en nu wil ik weten wat voor anime het nou precies is. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hmmm, lastige vraag, want er zijn heel veel goede anime's en ik volg eigenlijk niet echt veel manga's :X
    Ben meer een anime-kijker xd

    Anime
    - Angel Beats
    Een geweldig verhaal met perfect uitgewerkte personages. Het is echt een van de enige anime's of media's waarbij ik ooit heb gezien dat je in één episoide een personage zo perfect kan neerzetten dat het niet geforceerd is of te snel, maar wel dat je alles weet. Aflevering 3 zie je dat gebeuren. Ook ben ik ontzettend fan van hoe ze iedereen een eigen doel geven, maar ze laten vechten voor hetzelfde. De animatie is ook echt heel mooi gedaan en dit is precies zo'n serie waarbij de schrijvers wisten wat ze wel moesten zien en misschien nog wel belangrijker wat ze ook niet moeten laten zien. Het is zo goed uitgewerkt, doordacht en heeft een prachtig thema dat tot zijn recht komt. Ik vind het echt een van de absolute top van de anime.

    - Clannad + Clannad After story
    Dit is zo'n geweldige serie met een plot die nog vrij gewoontjes is, maar zij weten dat plot zo ongelofelijk veel gevoel te geven, dat het gewoon enorme speciaal wordt. Ook ben ik ontzettend fan van de personages. Bijvoorbeeld bij de protagonist Tomoya Okazaki hebben ze zo realistisch weergegeven en perfect uitgevoerd, dat het veel mensen zich in hem zouden kunnen herkennen. Je krijgt al heel snel een zwak voor hem en begrijpt zijn gedachtegang goed, waardoor je je gelijk een soort van verbonden voelt met dit personage. Dan heb je ook nog een belangrijk personage Nagisa, die ze zo ongelofelijk weten op te bouwen dat ze zo lief, vriendelijk en aardig is, dat je niet wilt dat er iets ergs met haar zou gebeuren. Het is zo knap gedaan alleen die opbouw al en dan heb ik het nog niet over hoe ze met kleur, animatie en symbolisme spelen. Ook die ending van Dango is awesome, maar het klinkt in het begin erg vrolijk maar de muziek weten ze zo goed te gebruiken dat je aan het eind van de serie een andere mening hebt bij dat nummer, dan vind je het wss een stuk minder vrolijk. Geweldig anime!

    Manga
    Nou ja, ik volg eigenlijk twee manga's

    - Naruto
    Dit blijft echt een hele goede serie die ontiegelijk langzaam opgang kwam. Echt, ik zat me de eerste episodes bijna te vervelen, maar wanneer het opgang komt en het duidelijk wordt wat voor serie het met welke potentie, dan is het echt zo'n goede serie. Het heeft echt heel vele personages met elk een eigen verhaallijn en het leuk vind ik dat ze ook iedere keer even terugkeren naar vorige stukken. Dat ze je even weer laten denken van, oh ja dat zat zo. Ook ben ik ontzettend fan geworden van Hatake Kakashi en Uchiha Itachi, die beide zo goed zijn uitgewerkt, maar daar moet je al aardig ver zijn in de serie om dat te zien. Het is een ongelofelijk lange serie met tot nu toe volgens mij in totaal 556 aflevering, waarvan meer dan helft waarschijnlijk fillers zijn xd Echt wat een rot fillers, maar het is op een totaal andere manier een verschrikkelijk goede serie.

    - Angel Beats Heaven s Door
    Nou ja, zie Angel beats maar voor mijn commentaar erover xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Anime:
    Ouran high school host club: Gewoon zo grappige serie ik moest bij elke aflevering lachen en het is een van mijn eerste anime.
    Yumeiro Patissiere 1 en 2 : Een anime over een patissier & Patissiere school. So Many Sweet ! Beetje Romance, Comedy.
    Anohana: Een echt Drama anime. I love Menma. Ik leerde van deze anime ook dat vriendschap voor altijd is. Ik moest ook huilen bij deze anime.
    Kokoro Connect: Drama, Paranormale gebeurtenissen, Mooie anime art, Geweldig verhaal en ook een hechte vriendengroep.
    Aikatsu!: Idol anime, Super kawaii charachter, Deze anime gaf me bij elke aflevering weer een goed humeur.
    Fruit basket: Mijn eerste anime en nog steeds een van de beste die ik heb gekeken (:
    Manga:
    Fruit basket: Mijn eerste manga hou van deze manga !!
    Nana: Goeie verhaallijn, Drama, 2 Nana's die samen wonen, Gewoon geniaal Manga.
    Koko ni Iru yo! : Ik heb de complete manga thuis op de plank staan. Super goeie manga.
    Modotte! Mamotte! Lollipop: Heerlijke Romance/Magic/Fantasy Manga
    Dear!: Ik heb complete manga op de plank staan. Roman/Friendship Manga


    Kawaii ^w^

    Eigenlijk volg ik meer anime dan überhaupt manga te lezen. Ooit ben ik er wel aan begonnen maar meh, dat pak ik ooit nog wel eens op.
    Wat betreffende de anime, mijn favoriete is without a doubt Nana.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angel Beats & Death Note, gewoon omdat ze awesome zijn !


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Manga:
    Fairy Tail
    +Anima
    Princess Ai
    Nana
    Naruto
    Dat zijn er zo maar een aantal die ik graag lees ^^

    Manga kun je goed online lezen.
    Check http://www.goodmanga.net

    Anime:
    Highschool of the Dead
    Death Note
    Fate Stay Night
    Bleach

    Op http://www.crunchyroll.com kun je best nog wat anime vinden om online te kijken ^^

    En nog een hele hoop andere dingen, maar deze weet ik zo te noemen ^^


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    Boku No Pico!


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Boku No Pico!


    Wacht. Is dat niet hardcore anime? ;p


    | Reality is for people that lack imagination |

    Fruit basket, Pandora Hearts & Nana
    omdat ik ze graag lees :)


    Let's always be stupid! Forever! :3

    Eens kijken..
    Anime:
    - Fate/stay Night: Avontuur, actie, maar ook drama en romantiek. Ik vind deze serie een prachtige balans hebben, met een prima verhaal.
    - Nichijou: Just,..... Just... Random Comedy. Japanse humor FTW!!
    - One Piece: Goed plot, sterke opbouw, memorabele cast en leuke humor
    - Asura's Wrath: Interactieve anime/ game (niemand kan het zeker zeggen). Bruut, zwaaar over de top (Denk aan bazen zo groot als de aarde) Maar met een prachtig verhaal van een vader die voor niets zal stoppen om zijn dochter te redden
    - Dragonball Z: Legend
    - Pokémon: I wanna be, the very best! Like no-one ever was! (Nostalgie voor deze relatief oude quizletter :P )

    Manga:
    - Kingdom Hearts: Mijn grootste fandom ooit. Gebaseerd op de orginele videogame, het heeft een sterk verhaal vol humor, actie, FRIIIIEEEENDSHIIIPPP!!!, en Disney (jep, serious. It's AWESOME)
    - Trigun: Humor en badass, net als de hoofdpersoon
    -Soul Eater: Beetje pervy op sommige momenten, maar niet zoveel dat het stoort. Geweldig verhaal, en Karakters die je nog lang zult blijven herinneren.
    -Shaman King: Ook een beetje jeugdsentiment... De anime kwam vroeger op tv. Leuk verhaal, erg interessant concept voor een verhaal.

    Dat zijn ze zo'n beetje :)


    'Sharon was here!'

    Nikolaevna schreef:
    Eigenlijk volg ik meer anime dan überhaupt manga te lezen. Ooit ben ik er wel aan begonnen maar meh, dat pak ik ooit nog wel eens op.
    Wat betreffende de anime, mijn favoriete is without a doubt Nana.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het heel erg dat nog niemand "Fullmetal Alchemist: Brotherhood" of "Attack on Titan" heeft gezegt :'D Dat zijn twee geweldige anime's (hoewel FMA:B natuurlijk veel beter is) :Y)

    Topic met uitleg over FMA


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.