• Haii ik vroeg me af of iemand bekende familie heeft bijv. familie van Jan Smit ofzo xD

    Ik heb 1 bekende -.-
    -Mijn oom heeft een dochter en die is getrouwd met de broer van Youp van 't Hek
    -de broer van mijn oma was een keer reserfe speler ofzo bij het Nederlands elftal maar hij kwam nooit op het veld omdat ie reserfe was,maar hij is nu dood.

    En jullie?? Hebben jullie bekende familie

    een voetballer een nederlandse voetballer. ben alleen ff zijn naam kwijt maar zijm ma is familie van ons xD


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Nee.. niemand. xD


    Tanya is de beste.

    nee heb geen bekende familie.
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Mijn uhh..
    Iig hele verre familie was Miss France in.. 1954 :|


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Min vriendin is de achterachter nicht van Sven Kramer [of achternaicht, of achterachterachter nicht]


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    mijn vriendin heeft een aangetrouwde tante en die is helga van leur ( de weervrouw)
    maar ik heb geen beroemdheden in mn familie

    o ja mijn bf komt weleens op tv ze deed ook mee aan hollands got talent

    Je zou denken dat ik familie zou zijn van Paul de Leeuw.. [Chaja de Leeuw, snap je xD] maar dat is niet zo :Y)
    Verder zit ik wel in een Dijkstra familie.. [Dijkstra is een bekend transport-dinges in Nederland.]
    En verder weet ik niet ;D


    all I want for christmas is a girlfriend

    Mijn moeder heeft een collega en die is familie van een voetballer die reserve was bij dit EK, hij speelde ook een keer.

    ik niet egt da ik weet^^
    mr bn van plan zelf beroemd te worden door miss een boek te schrijve ^^


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Geen familie, maar wel veel bekenden.
    Danny de Munk (Uit Ciske de rat) woont/woonde bij mij in de straat
    Een vriend van mij had de hoofdrol in Pietje Bell
    Onze acountant is een ex-profvoetballer (Schoenaker ofzo xD)
    En een kennis van mijn ouders is laatst gestopt met voetballen, maar ik weet zijn naam niet. (Begon met een C)
    Een vriend heeft soms modellen opdrachten (fotoshoots) en heeft in een musical gespeelt

    xD

    Oja en Esri van Raffish heeft bij mij op school gezeten en Karin Bloemen ook. Ongetwijfeld vergeet ik er nu een paar

    ja bij mij zit ook iemand op school

    bab die deed mee aan junior eurovisiesongefestival of zo iet (de voorronde in belgië)


    Live life limitless.

    ja bij mij zit ook iemand op school

    bab die deed mee aan junior eurovisiesongefestival of zo iet (de voorronde in belgië )


    Live life limitless.

    een voetballer een nederlandse voetballer. ben alleen ff zijn naam kwijt maar zijm ma is familie van ons xD

    jah k weet et weer;; edgar davids xD

    x


    http://dwergiie.blogspot.com/