• Haii ik vroeg me af of iemand bekende familie heeft bijv. familie van Jan Smit ofzo xD

    Ik heb 1 bekende -.-
    -Mijn oom heeft een dochter en die is getrouwd met de broer van Youp van 't Hek
    -de broer van mijn oma was een keer reserfe speler ofzo bij het Nederlands elftal maar hij kwam nooit op het veld omdat ie reserfe was,maar hij is nu dood.

    En jullie?? Hebben jullie bekende familie

    een voetballer een nederlandse voetballer. ben alleen ff zijn naam kwijt maar zijm ma is familie van ons xD

    jah k weet et weer;; edgar davids xD

    x


    Ooh, dat vind ik hip:O

    Ik noemde Davids vroeger altijd 'mijn ventje'(A)


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    mijn papa kent free soufrio ( of hoe je dat schrijft )
    en nog een ketnet wrapper


    i hate everyone

    mijn papa kent free soufrio ( of hoe je dat schrijft )
    en nog een ketnet wrapper

    Mega Mindy!! :P

    mn stiefnicht haar vriend is coureur en hij zit momenteel in Portugal *jaloezie!* bij de belofte of zo.(hij is ni zo bekend maar toch in hun dorp en wielrclubs)


    HaveFun!

    Bewoners uit mijn flat zijn familie van Najip Amhali:PxD


    I want my bloody cheese now!^^

    mijn mama kent piet piraat (baby)

    familie niet maar ik zit op de school waar Chantal Jansen en die evita speelt in de nederlandse musical Evita(weet ff niet meer hoe ze heet) op school hebben gezeten.. m'n dans juf heeft hun allebij les gegeven^^

    en geert wilders heeft daar ook op school gezeten..:S alleen toen heete de school nog anders:S:S


    Je moet worden wie je bent.

    Mijn oud-oud-oud-oud-oud-oud-oom is een beroemde componistXD. En ehm.. Mijn moeders collega is de ex-buurman van Eric van Idols/ONM. En.. Mijn vader heeft nog opgetreden met Karin Bloemen, maar ze kennen elkaar niet echt persoonlijk.. denk ik.:P En ehm.. LRA (moderator) is familie van Damien van TMFXDXD. Een verre neef ofzo, maar ze heeft hem maar 1 keer gezien-_-'XD. Oojaa en de zoon van me ma's collega zat op de zelfde toneelschool waar ik zit (zat) en nu speelt hij in films en serie's en mocht zelfs in ONM maar dat heeft ie afgewezen..x] Dat was het volgens mij wel.:P

    mijn vriendin is familie van een of andere vietnameese voetballer
    en haar de vriendin van een van haar vele zussen heetf met stijn schaars
    of het is alweer uit-_-'
    en mijn tante is beroemd in millingen(dorp) want ze is een roddeltante:P


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn oma is een vriendin van de oma van Lien Van de Kelder. (actrice in een populaire Belgische serie)

    Mn vriendin haar tante is fransesca vanthielen ,, of hoe je dat ook schrijft :p


    ' Yes, music is the new religion_

    Nope. Maar eigenlijk hoef ik ook geen familie te zijn van een bekende nederlander.

    LRA (moderator) is familie van Damien van TMFXDXD. Een verre neef ofzo, maar ze heeft hem maar 1 keer gezien-_-'XD.
    ^^ HEEEEEEEEEEEEEEEL VER th ank god. En een ex speelde in de reclame van DuinrelXD


    You'd took my breath but I'll survive.

    whoaaa
    vergeet die; ;) XD

    Wie speelt die?


    007

    Heum,
    Ni egt kennen, ma mijn ouders komen int Stad wel soms Axel Daeseleire tegen, een vrindin van mij [DieWelWaOuderIs] is het lief gweest van Tom Barman [dEUS], Ons mama heeft is staan kletse met Peter Van den Begin en zijn vrouw die ook acteert. En Krister van K3 heeft ooit is een vuurke aan ons mama gevraagd (baby):P En, mijn papa heeft al is een appartmenet verkocht aan Afi, die een uit Kinderen Van Dewind, Ann Ceurvels [ARROGANT MENS!], en een vrindin van onn mama heeft die haar kind op de wereld gezet :P. AhJah, ons papa heeft ook is op een receptie van zijn werk zitte prate me dien homo van op VTM, ne zeker Jo? Die presenteert.
    :) Lange uitleg, ma eiglijk ken ik ze ni égt :P


    007

    mij vriendin zeg dat ze Tokio hotel kent via die manager ofzo en dat ze die weer kent van der ouder:s maar ik geloof er geen reed van:S. omdat ze x foto's stuurde die ze zei dat ze zelf had gemaakt wat ik die dag later overal zag op internet ofz. enja ik denk niej dat Bill en Tom pedo zijn want ze zei ook dat ze van hun exen is ofzo maaar dat geloof ik ook niej want zei is net 13 ofz dus dat zal wel niej, denken jullie ook niet dat ze lieg?