• Echt ni normaal!
    Ze sluiten elkaar op in de WC's (maakt ni uit welke) ze smijten met dingen naar elkaar, ze tillen elkaar op, ze schelden elkaar uit en lachen dr om.En ze waren Donderdag tijdens handvaardigheid steeds door de nooduitgang gegaan en aan de andere kant dr weer in gekomen.En ze rennen steeds achter elkaar aan xD
    Hebben jullie dat ook? =P


    Je bent nooit uitgeleerd.

    uhm.. bij ons zijn ze niet zo kinderachtig? xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ze spugen met eten, gooien met spullen naar buiten/de leraar. Ze schelden elkaar verrot

    echt te erg :|

    Ik ben brugpieper, dus bij ons is het jammer genoeg normaal geworden..

    Whaah 2jongens van m'n klas zijn zo close dat leerkrachtn soms grppn dat ze een koppel zijn xD soms knuffn ze ligt Emiel op Leroy's schoot ma Emiel is bij iedereen zo knufferig ^^ overlaatst sloeg hij zijn armen om me heen *als ik mt m'n rug naar hem stond* en hield me een lang tijd goed vast XD
    en achjah Emiel en Leroy zijn gewoon Bf'kes whahah echt zot om ze smn bezig te zien xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik heb maar één jongen in de klas, en die wordt gepest (duivel)
    De meisjes verstoppen die zijn sjaal altijd, maar hij kan er wel mee lachen hoor x'D

    bij ons zijn het net nog babytjes. dan denk ik van: 'hallóó, je zit in de derde, grow up!' =='


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb maar één jongen in de klas, en die wordt gepest (duivel)
    De meisjes verstoppen die zijn sjaal altijd, maar hij kan er wel mee lachen hoor x'D

    Zoiets hadden wij ook.Jongens probeerden steeds bij zo'n jongen uit onze klas z'n broek omlaag te doen(dat was 1x gelukt xD)
    Maar dat gebeurd bijna nooit x)


    Je bent nooit uitgeleerd.

    er zit een jonge bij mij in de klas en die is egt kinderachtig niet normaal xD

    (...)
    Zoiets hadden wij ook.Jongens probeerden steeds bij zo'n jongen uit onze klas z'n broek omlaag te doen(dat was 1x gelukt xD)
    Maar dat gebeurd bijna nooit x)


    dat doen wij ook altijd xP

    en nee onze klas is niet echt kinderachtig eigenlijk vind ik.


    We can only learn to love by loving.

    Muhahaha, dat is bij ons niet. x'D Gelukkig!

    niet echt (:
    ze hebben hun momenten,maar bij ons word er niet kinderachtig gedaan,ze gooien niet met dingen,lopen niet rond...
    ze proberen gewoon aandacht te trekken door de dingen die ze zeggen,en ze proberen ook humor in de klas te brengen xD

    xx


    everybody needs a song.

    haha
    bij mij ongeveer ook xD.
    Ze spelen altijd met da zelfde balletje dat kaatst.. weet ik veel hoe je het weer noemt xD.
    Ma in de klas zijn ze nie zo kinderachtig dan tijdens de speeltijd.
    ma is wel grappig soms :)


    Lalala Music... Lalala x')

    je moet maar denken dat zonder jongens je klas saai word..

    btw,de jongens uit mijn klas zijn ook vaag,
    zeggen ze dat ze je niet leuk vinden en vervolgens knipogen/glimlachen ze vaak naar je.

    en dan heb je nog jongens uit mijn klas die spullen uit het raam gooien,nep-relaties met docenten hebben enz. >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb maar 3 jongens in me klas, en dat is 1 tweeling die een jaar ouder zijn, die zijn al vrij volwassen. En de derde moet dan wel meer normaal gedragen x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nuja, sommige zijn nogal kinderachtig natuurlijk