• Hoi allemaal,

    Ik zoek iemand die een cover voor mij wil maken. De titel van het verhaal moet ‘Creature of the Night’ zijn en ik zou dat graag ook op de cover zien.
    Verder vraag ik om jullie eigen inzicht en creativiteit. De sfeer moet donker zijn,en deze foto moet er ten minste in komen (en wat bloedvlekken op haar lichaam kan ook interessant zijn^^). Een maan bijvoorbeeld zou leuk zijn, maar dat laat ik aan jullie over. Verder zou ik ook graag een donker element uit de Lord of the Rings zien, bijvoorbeeld Saurons oog, de ring of een bloederig zwaard. (die zijn ook makkelijk op Google te vinden zonder het te kennen ;D).

    Ik wil degene met de mooiste cover graag belonen door een creatie naar keuze in de spotlight te zetten. (:

    Als er nog vragen zijn, stel ze dan gerust.^^

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 9:34 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil vandaag wel wat proberen voor je. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb er twee, het verschil zit 'em in de rand :p.



    i put the fun in funeral

    Ik vind hem prachtig, maar het is echt cruciaal dat die ogen wit blijven... ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh x'D. Ik vond het zo hard :p.



    i put the fun in funeral

    Ik wil ook nog wel iets voor je proberen? (:

    Ik ben benieuwd!


    Every villain is a hero in his own mind.

    I dunno, man. Misschien dat ik het later nog eens probeer.




    Als er iets veranderd moet worden, hoor ik het wel. ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gaaf! Zou je er misschien voor kunnen zorgen dat (het gevest van) het zwaard nog wat beter uitkomt?
    Vooral bij de tweede? C:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 13:55 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    @ Macabre
    Die tweede is echt ontzettend goed gelukt!

    ^ Thanks!

    Zo beter?




    En de andere:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    Ik had ruzie met het lettertype, dus ik heb de PSD opgeslagen voor veranderingen (:

    Skrivbar schreef:



    Ik had ruzie met het lettertype, dus ik heb de PSD opgeslagen voor veranderingen (:


    Leuk! Is het ook mogelijk als er iets meer contrast in het bovenste deel komt? Zodat je haar haren ziet?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Macabre schreef:
    ^ Thanks!

    Zo beter?




    En de andere:



    Wauw, super! C:


    Every villain is a hero in his own mind.



    Challence accepted :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.