• Diegene waar ik het over heb voelt zich zelf aangesproken.

    Oké. I want to say something. I don't care if you like it or not. Je hoeft niet iedereen aardig te vinden, of met iemand die je niet mag/aardig vindt om te gaan, maar bemoei je dan gewoon niet met die persoon.
    Ik bedoel, alle quizletters die actief zijn op het forum, mee laten genieten van een irritatie aan een user op quizlet, en diegene zó laag de grond in te boren, door mensen op te stoken? Ik vind dat zo oneerlijk.
    En dan vindt die topicmaakster nog dat mensen onder de 13 niet op Quizlet mogen komen, puur omdat ze zich aan iemand erger? Ach, kom op zeg. Dat vind ik echt niet kunnen.
    Je kan iemand stom vinden, niet mogen, of je aan iemand irriteren, maar dat hoeft niet heel Quizlet te weten. Handel het gewoon met diegene zelf af. Volwassen. Je bent tenslotte 17! Dan weet je heel goed wat volwassen is, heel erg goed. En dan praat jíj, over volwassenheid, in dat topic? Sorry hoor, maar ik zou er zelfs eens aan gaan werken.
    Waarom moet iedereen elkaar toch zo laag de grond in boren? Als je je aan iemand ergert, handel het gewoon met diegene zelf af, zeg het tegen een moderator of druk op 'blok'. Dan kan diegene niet meer tegen je praten. Dan is je probleem toch opgelost?
    Sorry hoor, maar je vraagt er gewoon om als je zo'n topic opent tegen iemand, puur omdat je je aan diegene irriteert. Maar om dan vervolgs mensen op gaan stoken?
    Dat is zó ongelofelijk laag.


    -

    Au revoir. :Y)