• [black]images competition, everyone vote!!![/black]

    hey hey ^-^, ik & storywriter organizeren een wedtstrijd over wie het mooiste foto's bewerkt... het is de bedoeling dat jullie hier gaan stemmen.:P
    [black]we stemmen niet met cijfers, dus als je een foto mooi vind zet je dat hier gewoon neer, natuurlijk is comentaar op je keuze, of die van andere, altijd welkom :P. (zet ajb de url van de foto er bij) we stemmen per foto, dus je kunt niet op een account stemmen, en je kunt op zo vaak als je wilt stemmen, zolang als je niet twee of meer keer op één foto stemt.
    de wedstrijdt begint vandaag[/black] (24 juni) en eindigt over 3 weken (15 juli)
    je kunt ook zelf mee doen, zet dat dan even in mijn gb, dan zal ik je hier onder neer zetten als een van de deel nemers. let op! het geld alleen als je de plaatjes bewerkt met het programma paint.net (zie hier onder de handlijding en waar je het gratis & risico loos kunt downloaden, je mag eventueel ook photo shop gebruiken) het is dus geen wedstrijdt 'wie de mooiste plaatjes op internet kan vinden':P.


    deelnemers:
    storywriter: http://www.quizlet.nl/fotoboek.php?id=26118
    scarletcarsn (ik dus ;)): http://www.quizlet.nl/fotoboek.php?id=26173

    [gray]handleiding:
    Ga naar www.getpaint.net en download het, het is zonder risico en zonder betalen. en dan installeren.
    Als je het hebt geinstalleerd kun je je uitleven met de effecten die er zijn. (zie bovenin de takenbalk) je kan beginnen met kleuren vlakken te plaatsen en dan wirlen en distorten (zie effecten ;p) en creëer zo je eigen effechten [/gray]

    nog vraagjes , dat mag je ons altijd vragen zowel via pb en gb

    XD, jah, daar hebben we veel aan ^-^ zou je zo vriendlk zijn er bij te zetten voor welke foto dat bedoeld is? (A)
    x

    XD deze topic is populair :P...
    x

    volgsmij is de tijd al bijna om, mr nog geen stemmen of deelnemers XD
    x

    achja, moet toch nog aantal berichtjes zetten om n niveau omhoog te gaan:P
    x

    iemand geïntreseerd in mijn serie? (A)
    x

    hij heet hemel en aarde in éen blik en gaat over lotr (lord of the rings, voor de gene die dat niet weten :P)
    x

    o, en als je m gaat lezen, vergeet dan de proloog niet, die legt de geschiedenis van de hoofdpersoon n beetje uit :P
    x

    ik voel me hobbyloos :(
    x

    gehehe,.. verveel me, en moet nog 21 berichtjes zetten voor t volgende niveau,.. dan mr hier hè XD
    x

    o, btw, de tijd wordt verlengd, aangezien er momenteel 2 stemmen zijn, en 2 deelnemers -_-'
    x

    lol :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    idd lollig hè ^^
    niet dus -_-' mensen, kom op! XD
    x

    nouweh.. bij deze is de competitie dan maar gesloten en is het een gelijk spel! XD ieder een punt...
    x