• Tom heeft beweerd 27 vriendinnen te hebben gehad. Iedereen vind dat héééél veel. Een tijdje terug las ik een colum in de nieuwe Fancy-agenda:
    Jongens hebben het toch altijd over die tientallen vriendinnen die ze hebben versleten? Deel dat aantal door drie en je komt uit op het juiste aantal!
    Nu wil ik weten wat jullie denken. Heeft Tom echt 27 vriendinnen gehad??
    óf...
    zijn het er maar 9 en zegt hij het alleen maar om zijn status op te poetsen?:P


    I want my bloody cheese now!^^

    Bij TMF vorig jaar vroeg Valerio of het echt waar was dat Tom al 26 sleepovers heeft gehad. Waarop Tom antwoordde: Dat aantal is inmiddels verouderd.
    Waarom zou hij er over liegen.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Bij TMF vorig jaar vroeg Valerio of het echt waar was dat Tom al 26 sleepovers heeft gehad. Waarop Tom antwoordde: Dat aantal is inmiddels verouderd.
    Waarom zou hij er over liegen.



    Geen idee:PxD Ik wil gewoon weten hoe jullie erover denken?(A)


    I want my bloody cheese now!^^

    Volgens mij klopt het ook wel :).. Ik zou ook helemaal niet weten waarom hij erover zou moetten liegen + Hij is en blijft super bekend en kan echt veel meisjes krijgen =D x


    Tanya is de beste.

    ik geloof het nie echt 27 is wel echt veel heel veel ik denk 15 max


    xX_tink_Xx

    Hij zou liegen om zn Reputatie te behouden...
    ik weet niet of ik het allemaal moet geloven van al die one-night-stands, want er zou toch zeker 1 meisje moeten zijn die haar verhaal verkoopt aan een krant/Tijdschrift...
    Dus, ik betwijfel of Tom de waarheid spreekt
    xx


    everybody needs a song.

    Hij zou liegen om zn Reputatie te behouden...
    ik weet niet of ik het allemaal moet geloven van al die one-night-stands, want er zou toch zeker 1 meisje moeten zijn die haar verhaal verkoopt aan een krant/Tijdschrift...
    Dus, ik betwijfel of Tom de waarheid spreekt
    xx

    dat is ook gebeurt! Deze is van toen hij 15 jaar was: http://nl.youtube.com/watch?v=Rw9KdS4sX0M


    BAM!

    Jhaa :) ik ken dat filmpje, ik heb het al eerder gezien.. x


    Tanya is de beste.

    Jaa,maar dat was zijn ex op school enz,volges mij was da nog een echte 'relatie' ask het Zo kan noemen...& toen was hij nog niet zo beroemd & had hij niet zo'n Grote Reputatie...Nu wel denk ik:P
    xx


    everybody needs a song.

    one night stands misschien wel maar geen vriendinnen toch? of bedoel je one night stands?:P


    bla bla bla

    bill heeft da anders wel int belachelijke getrokke bij de goldene kameras... Die was alle roddels aant opsomme en de eerste die hij noemde was zij klein schattig broertje da in de eerste week na DDM al me 25 meisjes had geslape...

    Uhu, Tom liegt altijd.
    Hij is een geweldig acteur, en hji bedoelde bij TMF dat het gerucht van meer dan 25 meisjes oud was. Want die roddel is uit 2005 snapje? ;)

    xD
    Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Een vriend van mij is twee maanden ouders (Dus nu 16 en 1 maand) En zegt dat hij sinds zijn eerste zoen (10?) al met 45 meisjes heeft gezoend enzo. Mja,ik weet ook niet of ik dat geloof. Je kan er toch niks aan veranderen

    ik heb egt geen idee... aan de ene kant kan het natuurlijk wel waar zijn maar dan hadden camara`s hem tog we lvaker met een meisje moeten zien denk:O


    <3

    Euhm, maakt dat uit? Kijk ik heb werkelijk geen idee ofzo. Maar als het waaar is, nou leuk voor hem. Zo niet, dan stom dat hij liegt. Maargoed eerlijk gezegd. Ik geloof het niet zo gauw, maar ergens zou het me niet verbazen om de één of andere reden.


    Why don't you break my heart

    Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er weinig van gelooft:P
    Mo0n(K)


    I want my bloody cheese now!^^