• Oke, ik zit hier nu letterlijk te huilen.

    Mijn kat doet al heel lang aan een soort van niezen of hoesten of nja ik weet niet hoe ik het moet beschrijven. En elke dag doet ze dat. Daarnet deed ze het heel lang achter elkaar en ik zei tegen mijn vader dat ze een keer naar de dierenarts moet, maar hij zegt van niet. Hij zegt dat het maar haarballen zijn. Nou, elke keer als ze het doet zie ik geen haarballen liggen. En nu, op dit moment begint ze weer (ze ligt bij mij op bed). Ik vind het echt heel eng en zielig en ik vind het echt niet leuk dat mijn vader niet een keertje naar de dierenarts wilt. Toen ik het daarnet vroeg moest ik al bijna janken, want ik ben heel erg gehecht aan Poesje. En nu laat ik alles eruit lopen..
    Wat kan ik doen? Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze naar de dierenarts kan?

    xx


    a figment of your imagination

    Eindelijk. Ik heb het aan mijn moeder gevraagd, en die zei dat ze een keertje ging bellen, en dat ze op internet gingen zoeken.

    En toen ik dat over ANNExROCKT haar kat vertelde wou ze meteen weten wat die dierenarts eraan gedaan had, nja die prik en die pilletjes enzo. ;D


    a figment of your imagination

    ocharme! ):

    mijn kat is weggelopen!
    ze had da nog is gedaan, maar dan is ze terug gekomen, en deze keer niet ):
    ik mis die ):
    ik hou ook erg van mijn katten!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    ocharme! ):

    mijn kat is weggelopen!
    ze had da nog is gedaan, maar dan is ze terug gekomen, en deze keer niet ):
    ik mis die ):
    ik hou ook erg van mijn katten!


    Wow, dat is echt heel erg. Misschien was ze overreden ofzo?


    a figment of your imagination

    (...)

    Wow, dat is echt heel erg. Misschien was ze overreden ofzo?

    nee, ze leeft nog! hoop ik! ):


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    (...)
    nee, ze leeft nog! hoop ik! ):


    Hadden jullie geen bandje met haar adres in zo'n dingetje? Vroeger hadden wij dat wel, naarmate ze 3 ofzo was hebben we haar "vrijgelaten" uit haar halsbandje en nu heeft ze hem nooit meer om. Alsof dat beest ooit naar buiten gaat, als ze snel naar buiten wilt gaan als de deur open is remt ze keihard af als ze voelt dat het koud is en rent ze weer naar binnen xd


    a figment of your imagination