• Haiiii..

    ik heb het even verandert.. ik weet dus niet wat je een jongen moet geven.. wat kinderachtig of weet ik veel wat is ( ja nog nooit vriendje gehad)


    do what you want Babe!

    Je moet niet in paniek zijn, je mag ni nadenken je moe gewoon ervoor gaan en doen en het belangrijkste je ogen sluiten en zo een beetjj met zijn tong spelen enal en wat varrieren


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    gewoon jezelf zijn! alles Komt Goed ;)
    en zoenen gaat trouwens vanzelf :P
    vind ik dan
    xx

    Hum ben blij dat ik niet de enigste ben (A)..
    ik denk dat.. je gwn je gevoel moet volgen


    Lalala Music... Lalala x')

    Je kunt niet echt tips geven fso. Alles gaat vanzelf, je moet gewoon niet paniekeren en vooral jezelf blijven. En niet te veel nadenken hoe je het moet doen terwijl je bezig bent, want dan loopt het zeker fout.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als het moeilijk zou zijn, zou niemand het kunnen ^^. Het gaat vanzelf, niet panikeren dus (;


    -

    whuew ik ben niet de enige gelukkig! nja niet echt een ech echt vriendje gehad xD
    wel gezoent


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Als het moeilijk zou zijn, zou niemand het kunnen ^^. Het gaat vanzelf, niet panikeren dus (;


    Mar wat vind een jongen dan leuk??


    do what you want Babe!

    (...)

    Mar wat vind een jongen dan leuk??
    Dat jij jezelf bent!


    Wie du mir, so ich dir.

    het gaat echt vanzelf. en het verschilt per jongen wat ze leuk vinden, dus het is uitvinden. succes, hah. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nouja. Om te beginnen houden jongens van zachte lippen. Ruwe en kapotte lippen is niet lekker bij het zoenen. Ook is een slechte adem geen optie. Neem altijd kauwgom of pepermunt mee, vooral als je gaat eten. Maar spuug het voor het zoenen uit, want het is niet lekker al heb je iets in je mond. Hoe ga je te werk: Eigenlijk gaat het helemaal vanzelf, als je steeds dichterbij komt is het handig om je hoofd een stukje te draaien. Anders botsen jullie met je neuzen. Het is beter om eerst je ogen open te houden, je wilt natuurlijk niet dat je zijn wenkbrouw zoent. Als je zijn lippen raakt sluit je je ogen. Dan doe je je mond een stukje open en druk je je tong op de zijne, en voor de rest volg je zijn tempo.

    Goed genoeg? (A)


    a figment of your imagination

    Jezelf blijven.

    Zoals al wel gezegd is, het gaat allemaal vanzelf, Don't Panick ^^


    Your Butt is Mine!

    (...)Dat jij jezelf bent!


    Inderdaad. En kapotte lippen, slechte adem zijn inderdaad een afknapper. Ik moet mijn lippen goed insmeren met labelo, anders zijn ze kapot >< zorg er wel voor dat je geen labelo meer op je lippen hebt als je kust [voor het geval dat je kapotte lippen hebt]


    -

    Ik kan je niet vertellen wat jouw vriendje leuk vind. Dat zou je hem zelf moeten vragen. Alleen hij kan daar antwoord op geven, niet wij.


    Bored.

    Nouja. Om te beginnen houden jongens van zachte lippen. Ruwe en kapotte lippen is niet lekker bij het zoenen. Ook is een slechte adem geen optie. Neem altijd kauwgom of pepermunt mee, vooral als je gaat eten. Maar spuug het voor het zoenen uit, want het is niet lekker al heb je iets in je mond. Hoe ga je te werk: Eigenlijk gaat het helemaal vanzelf, als je steeds dichterbij komt is het handig om je hoofd een stukje te draaien. Anders botsen jullie met je neuzen. Het is beter om eerst je ogen open te houden, je wilt natuurlijk niet dat je zijn wenkbrouw zoent. Als je zijn lippen raakt sluit je je ogen. Dan doe je je mond een stukje open en druk je je tong op de zijne, en voor de rest volg je zijn tempo.

    Goed genoeg? (A)


    jaa das wel duidelijk.


    do what you want Babe!