• Hello mensen.
    Ik heb last van een stalker volgens Jolien.
    Mijn achterbuurjongen heeft ze zojuist verteld al vier jaar een crush op me te hebben.
    Het lullige is; toen hij me een paar weken terug toevoegde op msn kon ik me hem niet herinneren, en toen ging ik hem irritant vinden omdat hij me overal gelijk in gaf.
    En nu, nu weet ik niet meer wat ik moet denken óf wat ik moet doen.
    Eigenlijk vind ik het wel schattig. Hij durfde nooit op me af te stappen omdat hij bang was afgewezen te worden.
    Voor de écht nieuwsgierige onder ons;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=107513
    Ik weet dat hij ook niet bepaald Prince Charming is, dus niet lachen. Die foto is van Lloret 2008.
    Njah.
    x.


    Bored.

    Wat een drollie. <3
    Vraag hem mee uit, dan gaat ie vast weglopen. :Y)

    Ghehe (x
    Moet jij weer hebben (x
    En het is lullig als hij je overal gelijk in geeft,, ik word dan altijd kortaf en denken ze dat ik kwaad ben (A)

    Ga ervoor x)
    ofzo..

    Als je hem leuk vind.. vraag hem mee uit. als je hem nie leuk vind zeg je da eerlijk tegen hem =']

    zòòò (A)

    da's ook weer opgelost:P


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Goooo!!!!


    Your Butt is Mine!

    Al vier jaar?
    Die kan het wel lang uithouden zonder iets te zeggen:Y).


    rules don't stop me

    Al vier jaar?
    Die kan het wel lang uithouden zonder iets te zeggen:Y).

    Ja, dat vond ik dus ook al.


    Bored.

    Ik hou niet van aanbiddende jongens. In mijn geval was ik dus als het aan mij lag verhuisd naar een ander land.


    I recycle my thoughts.

    Wat een drollie. <3
    Vraag hem mee uit, dan gaat ie vast weglopen. :Y)

    Voor mn zweepje of voor mij? :X


    Bored.

    Nou, ik vind het cute.
    En doe wat Jolla zegt mss loopt hij inderdaad wel weg.


    Innocence.

    Ik hou niet van aanbiddende jongens. In mijn geval was ik dus als het aan mij lag verhuisd naar een ander land.

    Maar die van mij is niet eng. Hij gedraagt zich normaal en niet opdringerig, ofzo. Normaal word ik ook bang bij dat soort dingen, maar nu niet.


    Bored.

    (...)
    Voor mn zweepje of voor mij? :X

    Beide, vrees ik. :X

    (...)
    Beide, vrees ik. :X

    Omg, waarom zegt hij de hele tijd 'schoonheid' tegen me? Laat hem ophouden, Jolien!


    Bored.

    (...)
    Omg, waarom zegt hij de hele tijd 'schoonheid' tegen me? Laat hem ophouden, Jolien!

    Zodra een jongen op msn ook maar iets aardigs tegen me zegt, ga ik met mijn muis naar het "blok" knopje :').


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Omg, waarom zegt hij de hele tijd 'schoonheid' tegen me? Laat hem ophouden, Jolien!

    Whaha.


    Innocence.