• Hello mensen.
    Ik heb last van een stalker volgens Jolien.
    Mijn achterbuurjongen heeft ze zojuist verteld al vier jaar een crush op me te hebben.
    Het lullige is; toen hij me een paar weken terug toevoegde op msn kon ik me hem niet herinneren, en toen ging ik hem irritant vinden omdat hij me overal gelijk in gaf.
    En nu, nu weet ik niet meer wat ik moet denken óf wat ik moet doen.
    Eigenlijk vind ik het wel schattig. Hij durfde nooit op me af te stappen omdat hij bang was afgewezen te worden.
    Voor de écht nieuwsgierige onder ons;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=107513
    Ik weet dat hij ook niet bepaald Prince Charming is, dus niet lachen. Die foto is van Lloret 2008.
    Njah.
    x.


    Bored.

    (...)
    Zodra een jongen op msn ook maar iets aardigs tegen me zegt, ga ik met mijn muis naar het "blok" knopje :').

    Dat kan ik wel begrijpen.


    Bored.

    (...)
    Omg, waarom zegt hij de hele tijd 'schoonheid' tegen me? Laat hem ophouden, Jolien!

    Zal ik je een extra zweepje sturen? :X

    (...)
    Zal ik je een extra zweepje sturen? :X

    Ja :X Een hele grote Ö


    Bored.

    ergens vind ik jouw stalker leuker dan de mijne
    de mijne wordt ieder jaar eens verliefd op me, zet 14.1.14.1 in zijn nick die voor Nana staat mijn naam dus.
    Als ik nog maar on komt praat hij gelijk tegen me
    als ik niet antwoord begint irri te doen met buzzers en vraagtekens, als ik hem blok, praat hij nog steeds
    hij is gewoon kei raar in zijn praten tegen me, als ik alleen naar huis moet zorgt hij er wel voor dat hij bij me kan rijden zodat ik veilig thuis kom like wtf ik kan voor mezelf zorgen.
    en hij weet dat ik niet van hem moet weten, maar toch heeft hij de moed niet op en blijft hij doorgaan


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ergens vind ik jouw stalker leuker dan de mijne
    de mijne wordt ieder jaar eens verliefd op me, zet 14.1.14.1 in zijn nick die voor Nana staat mijn naam dus.
    Als ik nog maar on komt praat hij gelijk tegen me
    als ik niet antwoord begint irri te doen met buzzers en vraagtekens, als ik hem blok, praat hij nog steeds
    hij is gewoon kei raar in zijn praten tegen me, als ik alleen naar huis moet zorgt hij er wel voor dat hij bij me kan rijden zodat ik veilig thuis kom like wtf ik kan voor mezelf zorgen.
    en hij weet dat ik niet van hem moet weten, maar toch heeft hij de moed niet op en blijft hij doorgaan

    Ja, dat lijkt me dus echt vervelend. Mezelf kennende had ik hem allang een schop gegeven. Gelukkig is die van mij verlegen ><


    Bored.

    (...)
    Ja, dat lijkt me dus echt vervelend. Mezelf kennende had ik hem allang een schop gegeven. Gelukkig is die van mij verlegen ><
    ik wil met plezier wisselen, en hij is echt zo nerdy en zit in mijn klas --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)ik wil met plezier wisselen, en hij is echt zo nerdy en zit in mijn klas --'

    Ik denk dat ik het dan toch maar bij mijn stalker houd :X


    Bored.

    Als je hem leuk vind.. vraag hem mee uit. als je hem nie leuk vind zeg je da eerlijk tegen hem =']

    zòòò (A)

    da's ook weer opgelost:P

    Maar ik weet niet wat ik vind ><


    Bored.

    hoe ziet die eruit? ik vind dat lief op de een of andere manier.


    I can't see the future with tears in my eyes

    hoe ziet die eruit? ik vind dat lief op de een of andere manier.

    Hij heeft geen fatsoenlijke foto van hemzelf op Hyves staan, het zijn echt alleen onzin foto's. Maar ik zal eens kijken of ik er één in m'n FB kan plaatsen.


    Bored.

    hoe ziet die eruit? ik vind dat lief op de een of andere manier.

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=107513
    Niet lachen, aub. Die foto is van Lloret 2008.


    Bored.

    Omg, je achterbuurjongen. Bij mij moet ik al ver zoeken naar een buurjongen xD

    Ik denk maar niet dat ik die ene jongen van school ga toevoegen, dan begint mijn vriendin al meteen dat we een goed stel zouden zijn :X

    En dan ziet die jongen van jou, vergeleken met hem, geweldig uit!

    On-topic: Gewoon lekker blijven kletsen en niet reageren als ie irritant is.


    Think before you act.

    Omg, je achterbuurjongen. Bij mij moet ik al ver zoeken naar een buurjongen xD

    Ik denk maar niet dat ik die ene jongen van school ga toevoegen, dan begint mijn vriendin al meteen dat we een goed stel zouden zijn :X

    En dan ziet die jongen van jou, vergeleken met hem, geweldig uit!

    On-topic: Gewoon lekker blijven kletsen en niet reageren als ie irritant is.

    Dat soort vriendinnen zijn zo vervelend ==' Die krijgen van mij dan ook meteen een klap.


    Bored.

    (...)
    Dat soort vriendinnen zijn zo vervelend ==' Die krijgen van mij dan ook meteen een klap.


    Er bestaat ook nog gewoon lol hebben. Ik weet dat ze het toch niet meent xD

    Dus ik blijf lekker single (hoera)


    Think before you act.

    (...)

    Er bestaat ook nog gewoon lol hebben. Ik weet dat ze het toch niet meent xD

    Dus ik blijf lekker single (hoera)

    Goede keuze. Jongens brengen alleen maar moeilijkheden.


    Bored.