• Ik vraag gewoon aardig om uitstel, van mijn CKV verslag, gewoon voor de maandag na de vakantie, maar die gast staat erop dat ik hem vrijdag inlever, wat dus voor mij bijna onmogelijk is.[/persoonlijke redenen] Zeg ik dat hij maar naar men mentor moet gaan lopen zeiken, zegt ie dat ik dus zit te liegen.[/Oke ik ben blijkbaar een liegpeuk,] En natuurlijk moet ik het uiteindelijk toch vrijdag inleveren.[/Vond mijn mentor het beste] Dus nu ga ik dood, hoe moet ik voor vrijdag nog zo'n verslag maken, laat staan waarover.!!
    Leraren zijn stuk voor stuk kutmensen, wie heeft de leraar uitgevonden,? Die gast is zo dood..

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    wat een kutgast. schop hem namens mij. ^^'
    ik jou helpen met je verslag? :]

    Hij doet me denken aan mijn wiskunde leraar X_x


    We can only learn to love by loving.

    *denkt* Ik heb nog nooit zo'n leraar gehad. Gelukkig! :O

    wat een kutgast. schop hem namens mij. ^^'
    ik jou helpen met je verslag? :]

    Und, hoe wou je dat doen, zorg jij maar dat je beter word, dat is het belangrijkste!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Und, hoe wou je dat doen, zorg jij maar dat je beter word, dat is het belangrijkste!

    ik zit toch de hele dag niks te doen. ^^

    (...)
    ik zit toch de hele dag niks te doen. ^^

    Ja oke daar zit wat in


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ja oke daar zit wat in

    dus, vertel. :]

    Fragile gaat je helpen :3 blah. ik wil ook, heb toch niks te doen xp en die gast die ze heeft uitgevonden krijgt een schop in zn piemeltje <3


    All was well.

    nou lekker dan. O.o
    ik heb nog verslag voor je^^


    it's cool to know nothing.

    OMG :O mijn leerkrachte zijn dom xD
    ik Moet vn de ene woensgda nablijve xD
    en dan bij een andere les zegt de andere leerkacht, zo tege mij, Blijf woensdag maar is na xD
    dan heb ik 2 strafstudies in 1 dag :Y) dus das beter vind ik :Y) gheeee xD^^


    Your Butt is Mine!

    ik denk zo'n zekere Charlemagne [die heeft ook de school uitgevonde]
    ma die is al lang dood ..

    effe een vraagje wa is CKV?


    Lalala Music... Lalala x')

    Echt he ><
    Ik mocht niet mee LO doen [/ontsteking aan me pols ><], maar ik had geen doktersbriefje meer en ik zeg dat zo tegen de leerkracht. Die verplichtte me gewoon om mee te doen O.o , en daarna heeft ie me 10 keer laten pompen omdat ik babbelde. Nouja, komaan? Ik kon voor de rest van de dag niet meer schrijven van de pijn ><


    Listen to what we're not saying..

    Echt he ><
    Ik mocht niet mee LO doen [/ontsteking aan me pols ><], maar ik had geen doktersbriefje meer en ik zeg dat zo tegen de leerkracht. Die verplichtte me gewoon om mee te doen O.o , en daarna heeft ie me 10 keer laten pompen omdat ik babbelde. Nouja, komaan? Ik kon voor de rest van de dag niet meer schrijven van de pijn ><

    dat is mishandeling:Y)

    Ik heb echt dikke haat aan degene die ''school'' heeft uitgevonden :'33


    I don't need words to feel those lips.

    wat een lul.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.