• Jaja.. want een meisje wat ik ken kijkt tegen mijop. omdat ik schijnbaar alles doe en draag wat zij niet durft... schattig he x_x en nou heeft ze besloten dat ze wil veranderen en dus moet ik zaterdag met haar gaan winkelen. en omdat ik zo lief ben ga ik mee en neem ik mijn bf maar mee voorals ik het saai vind xP

    maar goed.. ik vind het best wel.. engig want ze zou het liefst mij willen zijn x_x hebben jullie ooit ook zo'n kind ontmoet die jou zou willen zin O_o of ben ik de enige fseu x_x


    We can only learn to love by loving.

    Ik niet echt,
    cuz' mijn ouders don't like my style, dus die kan ik alleen op foto's aan enzo, loop er nooit mee rond -.-


    Tears are crashing out of my eyes

    jaa !! een klein meisje van 7! ik was aan het winkelen en toen zag ze me voor bill aan ><
    [/zo schattig kleine fans maar ik ben geen jongen xD]
    maar ze is lief ! en af en toe pas ik op der :')


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    *gaat sitte janke*
    je kwetst mijn gevoelens hoor n_n

    :'D kut voor jeh

    (...)
    :'D kut voor jeh

    je bent droog :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    om eerlijk te zijn, heel veel :$ want ik stond vanmiddag ook zo te praten met een jongen en 3 andere meiden, en die vrienden van die jongen kwamen erbij staan. dus ik keihard roepen: 'ja huphup wegwezen dit is meidenpraat!' en toen trok ik bart (die jongen) mee en zei dat hij ook een meisje was xd. en ik riep keihard PELLE door de aula, en ik durf best veel. ook ben ik best sociaal hoor. en laatst zeiden een paar vriendinnen opeens dat ik knap ben, en dat ik mooi haar heb en mooie foto's enzo.. oke ik zit hier nu heel erg op te scheppen, nouja. boeit niet.


    a figment of your imagination

    Nee, daar ben ik te vreemd voor muahaha.

    (...)
    :'D kut voor jeh

    Rico, muahahaa.

    (...)
    Rico, muahahaa.

    Hehehe en je ownt hem niet n.n
    echt verkut dat ik nergens een foto van hem kan vinden T.T