• Nou ja, niet helemaal hoor, maar toch wel een beetje. Ik heb de afgelopen 9 weken stage gelopen op een gloednieuwe dierenartsenpraktijk in Berkel en Rodenrijs en die heb ik vrijdag volledig afgerond. Natuurlijk komt er een boel bij kijken als je net een nieuwe praktijk opent, zo ook marketing.

    Mijn broertje doet de opleiding tot camera-man op het ROC en ik dacht 'hé, is een bedrijfsfilmpje niet wat?', dus ik stelde het voor aan de dierenarts en ze vond het een geweldig idee, daar ze had aangegeven dat dit ook al een keer door haar hoofd was geschoten. Ik heb meteen mijn broertje een belletje gegeven en een 2 weken later hebben we een hele dag op de praktijk gefilmd.

    En het resultaat mag er wezen hoor! Ik ben echt supertrots op mijn broertje en hoe goed hij die video heeft gemaakt en ik vind het superleuk om de praktijk zo in dit licht te zien! Zeker omdat ik de laatste weken ook een klein steentje heb bijgedragen voor de praktijk, voelt dit toch stiekem wel speciaal ( en dan niet omdat ik zelf ook op de video sta gehehe)

    Ik wilde het eigenlijk met jullie delen! Dus TADAAA!!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 23:11 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 juli 2017 - 23:09 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wauw ziet er supergoed uit Leah, vet professioneel! Ook die drone beelden in het begin, echt gaaf! =D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ooh wat leuk gedaan! Het ziet er inderdaad zeer professioneel uit (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Wow, echt mooi! (: Heeft je broertje goed gedaan ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wauw! Echt super professioneel!
    Dat beeld van het rennende hondje vind ik ook echt super schattig! :3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wauw dat is echt suuuper vet gegaan. Vooral die scene met de drone is echt awesome. Ik denk dat je stage erg blij mag zijn dat je dit hebt voorgesteld ^^


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ziet er echt super goed uit!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wauw, ziet er echt heel goed uit!


    -

    Oh whow! Superleuk om jullie reacties te lezen! Ik ga ze zo even aan haar laten zien, ik denk dat ze dat echt supertof vind! ^^

    Nou anders, mochten jullie ooit een video nodig hebben weten jullie wie je kan aanspreken hahaha :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ziet er goed uit!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Super mooie video!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wouw, dat heeft je broertje wel super gedaan! Ziet er heel professioneel uit.

    Dat ziet er echt gaaf uit! Mooi gedaan! Daar mag je best trots op zijn op je broertje. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    uuuuh WOW

    Dit is een super professioneel filmpje! HOeoud is je broertje als ik vragen mag?


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Altrados schreef:
    uuuuh WOW

    Dit is een super professioneel filmpje! HOeoud is je broertje als ik vragen mag?


    Mijn broertje is nu 19! Niet gek voor een jong haantje he hahaha xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Dat is wel aardig van je broertje.


    Don't walk. Run, you sheep, run.