• waar doe ze die O_O??
    ik moet Die 5 maart.

    wie heeft ide al gehad, en waar doe ze die ? EN DOET HET PIJN?


    don't Worry...Be gay.

    ik neem niet, volgens mijn ex zijn moeder spuiten ze zelf de kanker je lichaam in, ik ga pas halen als er echt allemaal bewezen is enzo dat er geen kankerstoffen in je lichaam worden gedouwt

    dat is bij elk vaccin zo dat ze een beetje van het virus in je spuiten. Alleen zo kan je lichaam zich er tegen verweren...

    (...) wrm nie???

    Omdat ik geen maagd meer ben


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    voelt net als elke andere spuit x']


    You're a star in heaven.

    Ik wil geen PRIK!!:| Toen ik het hoorde op journaal schrok ik echt, ik dacht eerst van: hoef ik niet meer,,maar toen kwamen ze met: ook kinderen van die tot 16 jaar. ik zo: NEEE..ik ben zo bang voor naalden,,ik ga er zelfs van huilen:$ het klinkt kinderachtig maar ik ben er zo bang voor!! ik voel die pijn al heel erg voor hij erin zt..
    Ik moet misschien voor het eerst geopereerd worden!! VOOR HET EERST!! ook prikken dus,,dus ik laat het mijn ouders vergeten(A) Dan maar jaren met verstopte neus lopen.

    (...)
    Omdat ik geen maagd meer ben

    Dus als je al ontmaagd bent mag je die prik niet meer? waarom dan eigenlijk want dat is wel gemeen..
    Ga ik even met mijn vriendje rare dingen doenXD hoef ik hem ook niet meer XD..nee grapjee! doe ik niet,,Dan maar die prik:S

    (...)
    Dus als je al ontmaagd bent mag je die prik niet meer? waarom dan eigenlijk want dat is wel gemeen..
    Ga ik even met mijn vriendje rare dingen doenXD hoef ik hem ook niet meer XD..nee grapjee! doe ik niet,,Dan maar die prik:S


    normaal gezien moet je hem dan wel nog, alleen is er dan minder kans dat hij werkt..


    You're a star in heaven.

    mijn moeder wilt het niet laten doen bij mij ga me niet vragen wrm:Y)


    on eerlijk :(


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik heb ze -het zijn er 3!- in mijn arm gehad. En het deed bij mij echt geen pijn hoor!


    Never run out of reasons to smile...

    Ik België moest je die vorig jaar in januari verplicht krijgen. Is toen ingegaan. x]
    Maar ik had de eerste toen al eerder gehad. =D
    In juni '08 had ik me laatste prikje, de dokter was vergeten dat ik me laatste prik nog moest hebben en zo waren we 3 maanden te laat met de laatste prik x'D
    Nja x] Maar een prik is tog niet erg. Er zijn veel meer dingen waar je wel schrik van moet hebben.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik neem niet, volgens mijn ex zijn moeder spuiten ze zelf de kanker je lichaam in, ik ga pas halen als er echt allemaal bewezen is enzo dat er geen kankerstoffen in je lichaam worden gedouwt

    bedankt voor het vertellen ,nu ga ik er zkkr met plezier heen -not-
    [vathetnietverkeerdop].


    don't Worry...Be gay.

    ik moet 10 maart en 7 april bij schoonhoven ofzo en om kwart over 3 er zijn :S.
    bahbahbah wanneer en waar jullie en hoelaat?:O


    Nvt

    niet gehad :P

    Ik kreeg der vdaag zo'n briefding over, kmoet 19 maart de eerste, en 16 april de tweede...
    en ik moet tussen 17.00 en 17.20 in de Pathmoshal.
    Ik ben der niet echt bang voor ofzeuw, moet morgen ook voor de 2de keer bloedprikken.

    OMG, KAN NIET WAAR ZIJN O_o
    IK GING NAAR BENEDEN EN WAT LAG ER die kutprikbrief -,- IK WIL GEEN PRIK IN MIJN GAT :'(

    OMG, KAN NIET WAAR ZIJN O_o
    IK GING NAAR BENEDEN EN WAT LAG ER die kutprikbrief -,- IK WIL GEEN PRIK IN MIJN GAT :'(
    :| je krijg ook geen prik daar
    die wordt gewoon in je bovenarm gedaan


    Nvt