• Hoi iedereen (:

    Ik zit al een tijdje met het idee om een rpg te openen die zich afspeelt in de middeleeuwen.
    Het idee is dan gewoon om het dagelijkse leven in die tijd een beetje na te spelen (trouwen als je 16 bent, grote families, uithuwelijken, verkocht worden etc etc etc).
    Het idee is nog niet helemaal uitgewerkt ofzo maar ik wil eerst graag weten of er mensen zijn die het idee leuk vinden.

    Tips voor het verhaallijn ed zijn welkom! (:

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 17:20 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    mij lijkt het wel leuk om mee te doen, als er niet zoveel regels zijn


    ©1998

    Ik zou op zich wel mee willen doen.


    26 - 02 - '16

    AIpha schreef:
    mij lijkt het wel leuk om mee te doen, als er niet zoveel regels zijn


    Wat voor regels bedoel je dan?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    AIpha schreef:
    mij lijkt het wel leuk om mee te doen, als er niet zoveel regels zijn


    + als ik wist hoe de middeleeuwen er precies uitzien. Ik weet het wel ongeveer, maar ik weet niet zeker of ik genoeg weet voor een RPG. Wellicht als je het opent kan ik eens kijken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik weet zelf ook maar ongeveer hoe het eruit ziet, maar het lijkt me wel heel leuk een rpg te hebben die zich afspeelt in de tijd.
    Ik zit een beetje te denken aan een groep vriendinnen van 16+ (16 is de leeftijd dat je toen eigenlijk zou moeten trouwen, vanaf je 16e verjaardag sta je open voor huwelijksaanzoeken) en die groep vriendinnen leven allemaal in de hogere kringen, sommige zullen al getrouwd zijn, andere niet. de een wordt bijvoorbeeld verkocht of uitgehuwelijkt terwijl de ander hard opzoek is naar een man terwijl weer een ander helemaal niet wil trouwen maar wel een man moet zoeken misschien zijn er al een paar zwanger of hebben al een kind etc
    En dan gaan ze naar allemaal van die balls etc.
    vrouwen hadden toen niet bepaald keus he, de man (zodra ze getrouwd zijn) is inprincipe de baas en de vrouw moet eigenlijk gehoorzamen.
    Zolang ze niet getrouwd zijn moeten ze hun ouders gehoorzamen en draait het leven er vooral om een geschikte vrouw te worden.

    iets in die richting.

    leuk? (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    Ik weet zelf ook maar ongeveer hoe het eruit ziet, maar het lijkt me wel heel leuk een rpg te hebben die zich afspeelt in de tijd.
    Ik zit een beetje te denken aan een groep vriendinnen van 16+ (16 is de leeftijd dat je toen eigenlijk zou moeten trouwen, vanaf je 16e verjaardag sta je open voor huwelijksaanzoeken) en die groep vriendinnen leven allemaal in de hogere kringen, sommige zullen al getrouwd zijn, andere niet. de een wordt bijvoorbeeld verkocht of uitgehuwelijkt terwijl de ander hard opzoek is naar een man terwijl weer een ander helemaal niet wil trouwen maar wel een man moet zoeken misschien zijn er al een paar zwanger of hebben al een kind etc
    En dan gaan ze naar allemaal van die balls etc.
    vrouwen hadden toen niet bepaald keus he, de man (zodra ze getrouwd zijn) is inprincipe de baas en de vrouw moet eigenlijk gehoorzamen.
    Zolang ze niet getrouwd zijn moeten ze hun ouders gehoorzamen en draait het leven er vooral om een geschikte vrouw te worden.

    iets in die richting.

    leuk? (:

    JAAA!
    Ik ben nu al enthousiast! ;D


    26 - 02 - '16

    Ik mag het. ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jaa? ^^ als jullie het leuk vinden en er genoeg mensen zijn die mee willen doen wil ik wel een topic openen (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Graag (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik zou zo meedoen! ^^


    26 - 02 - '16

    Oke, dan open ik vandaag ergens en anders morgen een topic, ligt eraan hoeveel tijd ik vandaag heb (:
    Leuk dat jullie mee willen doen


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    weet iemand een leuke titel? dan maak ik zo nog even een topic aan ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik weet geen titel, maar wil wel meedoen!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    hihi das altijd goed ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    ik heb een topic geopend:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=160458
    (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.