• Ik doe t dus met mn vriend
    En ik ben aan de pil
    maar ik ben m wel is vergeten, alleen de kans dat je zwanger word als je het een keer vergeet is niet zo groot
    maar ik ben nu dus al 14 dagen over tijd terwijl ik nog nooit een dag te laat ongesteld ben geworden
    en ik heb al een zwangerschapstest gedaan, maar die zegt dat ik niet zwanger ben
    weet iemand wat er kan zijn of wat ik kan doen ofzo
    alvast heel erg bedankt xx

    Ja, behalve 1 of 2 keer als ik de pil was vergeten maar als je m verder altijd slikt maakt dat volgens mij niet zoveel uit..


    DE pil helpt voor 99,00 procent, alleendie enen procent die moet je als nog veilig doen! gewoon standart een comdoom en een pil dan kan er weinig gebeuren! Maar, heb je last van misselijk heid enzoo?


    Some angels have no wings.

    hmm... ach ja.. het is kut.. maar nog een weekje wachten en proberen die test nog een keer te doen.. voor dat geld vind je vast wel ergens een oplossing.. (hoop ik voor je).. er is vast niks aan de hand. als dat er wel is... meot je echt goed na gaan denken wat je gaat doen... solly maar ik kan je verder helpen..succes


    rawr! I'm a pirate

    (...)

    DE pil helpt voor 99,00 procent, alleendie enen procent die moet je als nog veilig doen! gewoon standart een comdoom en een pil dan kan er weinig gebeuren! Maar, heb je last van misselijk heid enzoo?

    Nee ik ben nog niet misselijk, maar helemaal in t begin is dat ook nooit. En ik ga geen condooms gebruiken, een keer had ik ze (verstopt) en toen heeft me broer ze gevonden, en ik ben nog veel banger dat mn ouders t vinden. En nee, mn vriend kan het ook niet bewaren dat vind ze moeder.

    hmm, ik zou nog een weekje wachten en dan weer een zwangerschapstest doen.
    Er bestaat ook toch zoiets als afterpil ofzoiets?, misschien kan je datook gebruiken..
    veel succes!


    So far away..

    Day after pil?

    Day after pil?

    day after = dag erna
    dus niet twee weken erna;)

    (...)
    day after = dag erna
    dus niet twee weken erna;)

    I know, maar als je slim bent neem je die toch meteen als je je pil vergeten bent?

    Dan zou ik of helemaal geen seks hebben of nog even wachten of er met je ouders over praten. Elke keer dat je seks hebt is er gewoon risico dat je zwanger wordt en de Double Dutch [condoom + pil] is gewoon de veiligste manier. Als je straks met een baby in je buik loopt komen je ouders er ook achter. Ik zou toch echt voor die manier kiezen, nu in de stress zitten is toch ook niet leuk?


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    I know, maar als je slim bent neem je die toch meteen als je je pil vergeten bent?

    Ik herrinerde me een week later pas dat ik m was vergeten..

    Dan zou ik of helemaal geen seks hebben of nog even wachten of er met je ouders over praten. Elke keer dat je seks hebt is er gewoon risico dat je zwanger wordt en de Double Dutch [condoom + pil] is gewoon de veiligste manier. Als je straks met een baby in je buik loopt komen je ouders er ook achter. Ik zou toch echt voor die manier kiezen, nu in de stress zitten is toch ook niet leuk?

    Ik ga er sowieso niet met mn ouders over praten, dan kan ik ze echt nooit meer aankijken en als zijn moeder erachter komt mogen we niet eens meer met elkaar omgaan. Ik loop trouwens straks niet met een baby, ik laat het namelijk sowieso weghalen zonder dat mn ouders t weten.

    (...)
    Ik herrinerde me een week later pas dat ik m was vergeten..

    Dan wens ik je heel veel succes toe, ik hoop dat het goed voor je uitpakt. En zoals Aurelia zegt, ik zou het je ouders vertellen. Zo'n stress moet je niet alleen ondergaan.

    (...)
    Dan wens ik je heel veel succes toe, ik hoop dat het goed voor je uitpakt. En zoals Aurelia zegt, ik zou het je ouders vertellen. Zo'n stress moet je niet alleen ondergaan.

    Dankje, maar ik ga t echt niet tegen mn ouders zeggen. Mn vriend en drie vriendinnen weten t al, dus ik sta er sowieso niet alleen voor;].

    (...)
    Dankje, maar ik ga t echt niet tegen mn ouders zeggen. Mn vriend en drie vriendinnen weten t al, dus ik sta er sowieso niet alleen voor;].

    Eerlijk gezegd zou ik het ook niet zeggen. ><

    Nee ik ben nog niet misselijk, maar helemaal in t begin is dat ook nooit. En ik ga geen condooms gebruiken, een keer had ik ze (verstopt) en toen heeft me broer ze gevonden, en ik ben nog veel banger dat mn ouders t vinden. En nee, mn vriend kan het ook niet bewaren dat vind ze moeder.



    Sirieus dat is het domste wat je ooit kan doen! HAllo, Waarom denk je dat ze comdooms, en de pil hebben uit gevonden? ik weet niet, jij bepaalt waarneer je sex hebt, en sirieus de ziektes lopen er ook nog kans bij! de pil beschremt tegen zwange schap niet tegen ziektes! Sorry hoor maar als je niet genoeg weet over wat voor risco je kunt lopen dan zou ik er toch eens in gaan verdiepen! Vooral omdat je nog jong bent en vrij heid heb, dat kan die baby af nemen! en Sowhat? ook al weten je ouders dat je geen maagd meer bent dan is het nog steets niet veilig wat je doet. voor het zingen de kerk uit gaan! is zo fout! als ik jou was zou ik met toch meer gaan verdiepen en sex, en die soort dingen!


    Some angels have no wings.

    Wat Amnesia zegt: een zwangerschapstest is pas na 3 weken betrouwbaar. Je kunt hem het beste doen op de dag dat je ongesteld moest worden of een paar dagen erna.
    Maak je je misschien ergens druk over ofzo? Door stress kan je namelijk ook over tijd zijn =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg