• POLL

    Liefste users,

    Graag hadden we nog eens gepeild naar jullie interesse in de columns en de columnistenfunctie. Erica (Scandal) heeft een tijd geleden achter de schermen een idee geopperd dat we graag aan jullie willen voorleggen.

    Gezien het lage aantal columnisten worden er nog maar weinig columns gepubliceerd. Daarom willen we een systeem voorstellen waarbij alle users columns kunnen inzenden. Deze zouden dan nagelezen worden door een of meerdere mods, waarna ze na goedkeuring gepubliceerd zullen worden op een algemeen, nieuw columnistenaccount. Op die manier verschijnen alle columns nog steeds op de gekende columnistenpagina en op de voorpagina.
    Users die een column inzenden zullen dus niet als officiële columnist aangesteld worden. In plaats daarvan zal de naam van de user die de column geschreven heeft verschijnen in de titel of bovenaan de column. Het voordeel hiervan is dat er geen verplichting meer vasthangt aan columns schrijven (zoals om het x-aantal weken publiceren) zonder dat de kwaliteit van de columns daaronder lijdt..

    Voor we dit systeem invoeren, moeten we natuurlijk zeker weten dat er ook mensen onder jullie columns zullen doorsturen. Dus als je geregeld columns schrijft, of je hebt het altijd al eens willen doen, dan horen we dat graag!

    Groetjes,
    De mods

    Liefste users,

    Het is een tijdje geleden dat er nog een nieuwstopic verscheen, maar hier zijn we weer! Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, is het aantal columnisten de laatste tijd opnieuw afgenomen. Als gevolg daarvan zijn er natuurlijk ook minder columns gepubliceerd. Nu vroegen we ons af of er nood is aan nieuwe columnisten. Aangezien jullie de columns natuurlijk ook lezen, hadden we graag jullie mening gehoord. Jullie kunnen voor of tegen een verkiezing stemmen via deze poll. Een uitgebreidere mening mag je natuurlijk altijd hier achterlaten, graag zelfs!

    In het geval er weinig interesse blijkt te zijn, zullen er vanaf dan wel spontane sollicitaties mogelijk zijn. Meer info daarover volgt nog.

    Alvast bedankt,
    De mods

    [ bericht aangepast op 15 maart 2020 - 14:22 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik lees de columns altijd en met veel plezier. En ik ben niet de enigste. De recentste column heeft 250 views zo te zien, dat is op twee maanden tijd, ik denk dat de meeste storyschrijvers daarvan dromen op dit moment.

    Dus ja, voor mij is er zeker nood aan nieuwe columnisten!


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat versta je onder spontane sollicitaties?

    Als dit kan helpen voor wat meer leven dan is dat altijd goed en welkom, denk ik.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    CptJohnRiley schreef:
    Wat versta je onder spontane sollicitaties?

    Indien er te weinig mensen interesse hebben om dit te worden, willen we nog wel de weinig geïnteresseerden de kans geven om columnist te worden. Dus in plaats een grootschalige zoektocht te houden, mogen geïnteresseerden zich bij ons aanmelden om columnist te worden. Vermoedelijk zal dan de inzending gelezen en beoordeeld worden door enkele mods en als de schrijfstijl en dergelijke bevalt, krijg je de functie, net zoals bij een verkiezing.

    Het verschil met verkiezingen is miniem. Bij verkiezingen wordt er tijdens 1 korte periode gesolliciteerd voor de functie. Als je spontaan solliciteert, moet je niet wachten want dit kan ten alle tijde. ;-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het lijkt me wel erg leuk om af en toe een column te schrijven, maar ik denk dat het me te veel en te zwaar wordt om, tja, 'vaste' columnist te zijn die eens per zo veel tijd iets moet schrijven. Zou het niet leuk zijn om zo'n soort format uit te werken - waarbij een columnist-account wordt aangemaakt waar ingezonden columns met naam/credits op geüpload kunnen worden?

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind dit een lastige vraag. Aan de ene kant denk ik ja leuk! Maar tegelijkertijd weet ik ook dat ik amper de columns lees. In de tijd dat ik columnist was, las ik ze wel trouw, maar daarna is het gewoon een beetje afgezakt. En ik nam het me iedere keer wel voor (toen er nog regelmatig een column verscheen) om ze te lezen, maar het kwam er vervolgens amper van.
    Maar dat betekent niet dat de columns niet leuk waren.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik dacht letterlijk dat er communisten in de titel stond en ik was zo snel om ja te zeggen, oops


    A to the Z

    Ik lees persoonlijk graag columns en ik vind het ook leuk om wat variatie te zien in de schrijvers omdat iedereen een totaal andere blik heeft op alles en totaal andere onderwerpen aankaart.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nah, persoonlijk denk ik niet dat het nodig is. Zelf lees ik het amper tot niet en gezien er niet veel leven op Quizlet is, vind ik het onnodig om meerdere Columnisten bij de crew toe te voegen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ohorat schreef:
    Ik dacht letterlijk dat er communisten in de titel stond en ik was zo snel om ja te zeggen, oops


    Ik heb de titel verbeterd, het viel me niet op dat er een letter ontbrak. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    CptJohnRiley schreef:
    Het lijkt me wel erg leuk om af en toe een column te schrijven, maar ik denk dat het me te veel en te zwaar wordt om, tja, 'vaste' columnist te zijn die eens per zo veel tijd iets moet schrijven. Zou het niet leuk zijn om zo'n soort format uit te werken - waarbij een columnist-account wordt aangemaakt waar ingezonden columns met naam/credits op geüpload kunnen worden?


    Dat voorstel heeft Erica zelf een tijd geleden eens geopperd (zondat het account dan) en op zich zou het nog steeds goed idee zijn, alleen hebben we daarvoor Rutger nodig. We zullen het achter de schermen zeker eens bespreken!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Dat voorstel heeft Erica zelf een tijd geleden eens geopperd (zondat het account dan) en op zich zou het nog steeds goed idee zijn, alleen hebben we daarvoor Rutger nodig. We zullen het achter de schermen zeker eens bespreken!

    Al een geluk hebben we Melissa die dat nog weet en zelfs die post nog terug gevonden heeft! Anders had ik niet geloofd dat ik het hierover heb gehad. :'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Voor mij hoeft het niet per see (om heel eerlijk te zijn lees ik ze eigenlijk nooit). Maar als het helpt met Q actiever te maken/als andere dit wel graag willen waarom niet?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik weet niet of het verstandig is het hier nog over te hebben na 175 dagen, maar ik hoor hier te weinig over.
    Om eerlijk te zijn, las ik de columns nooit, tot Romi laatst nog een column had geschreven.
    Ik zou ze persoonlijk graag vaker zien. Misschien zelfs deelnemen, als ik meer zekerheid had over mijzelf en mijn grammatica. Iets waar ik altijd moeite mee heb gehad, maar dat was het punt niet van deze topic.
    Zoals ik net al zei, ik hoor hier te weinig over.
    Zijn er nog plannen in werking gezet in de tussentijd? Of heb ik de topics hierna compleet gemist.
    Want het zou zonde zijn aangezien zover ik weet, maar 1 columnist over is gebleven. En ik weet hoe demotiverend is om columns te schrijven, als je in je eentje bent.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."