• Ik ben al 2 á 3 jaar achter elkaar Vampier geweest met carnaval. Nu word ik het weer maar wou ik meer details. Ik heb er een witte blouse gekocht, een ketting van een kruis en nieuwe handschoenen en een ring. Weten jullie meer? Of ideën om te schminken, noem maar op.


    I live for the applause, you will die for it.

    Je haar touperen, maar niet te wild en niet op de Scene-manier? xD


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Je haar touperen, maar niet te wild en niet op de Scene-manier? xD
    En wat is touperen? [/Ben ik nou dom?]


    I live for the applause, you will die for it.

    Vampiertanden. Bloed [lippenstift ofzo] uit je mond. Zo een capex].

    Vampiertanden. Bloed [lippenstift ofzo] uit je mond. Zo een capex].
    Maar zo'n vampier-gebit lijkt me lastig om in te houden. Of niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Maar zo'n vampier-gebit lijkt me lastig om in te houden. Of niet.

    Ik denk dat t zo is gemaakt dat het blijft zitten:P. Maar ik weet t niet x].

    Iets met je haren, en je wit shminken?

    Zwarte uitlopende ogen?
    http://th01.deviantart.com/fs23/150/f/2007/319/9/d/Black_Tears_by_LeafOfSteel.jpg
    Hoe je dat doet weet ik ook niet precies maar denk dat youtube je verder kan helpen. En ja, je gezicht wit.


    No growth of the heart is ever a waste

    nou heel handig ga naar google en tik drakula in en dan afbeeldingen en dan het eeste en beste plaatje :P

    zwart uit gelopen make - up doe je door in je ogen te vrijven na dat je je zwarte randen hebt aan gebracht maar je moet wel naar beneden vrijven !!!


    Love sheds light one the darkest of times

    Zwarte uitlopende ogen?
    http://th01.deviantart.com/fs23/150/f/2007/319/9/d/Black_Tears_by_LeafOfSteel.jpg
    Hoe je dat doet weet ik ook niet precies maar denk dat youtube je verder kan helpen. En ja, je gezicht wit.

    nou heel handig ga naar google en tik drakula in en dan afbeeldingen en dan het eeste en beste plaatje :P

    zwart uit gelopen make - up doe je door in je ogen te vrijven na dat je je zwarte randen hebt aan gebracht maar je moet wel naar beneden vrijven !!!
    Kun je dat denk je ook gewoon met schmink doen?


    I live for the applause, you will die for it.

    Je gezicht wit maken kan ook met schmink ;)


    No growth of the heart is ever a waste

    Je gezicht wit maken kan ook met schmink ;)
    Gheghe, ja dat wist ik. Maar ik bedoel die uitlopende ogen. =]


    I live for the applause, you will die for it.

    gwn oogpotlood voor pakken && dann ff op jee gezicht kratsen zo doe ich dah tenminste

    x')


    And love's heart is death for me and my poison girl

    nee dat met die ogen moet je een spongje pakken , die in de verf dappen , zwart ,, en rustig op je oog deppen ! daarna met eyeliner de dikkere lijnen rond je oog maken en voor de tranen gebruik je ook verf met water !!


    Because Nobody Love's

    (...) Gheghe, ja dat wist ik. Maar ik bedoel die uitlopende ogen. =]


    Nop,
    je moet liters mascara opdoen,
    en dan water in je ogen gooien, en naar beneden laten lopen. Of gaan huilen als je dat uit jezelf kan :'D. En dan beetje uitwrijven. Dan word het het echtst.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    (...)

    Nop,
    je moet liters mascara opdoen,
    en dan water in je ogen gooien, en naar beneden laten lopen. Of gaan huilen als je dat uit jezelf kan :'D. En dan beetje uitwrijven. Dan word het het echtst.

    Indeed. Ook kun je er nog eyeliner bij opgooien :]
    Dat heeft iemand me gister nog uitgelegd want ik zat met dezelfde vraag x']
    Ik heb het nog niet geprobeerd though. Misschien later op de dag.


    No growth of the heart is ever a waste