• Hello peepz ;3
    Nou, ik heb dus een probleem. Ik mag totdat ik vijftien ben nog niet alleen naar een concert/festival en dus moet er altijd één van mijn ouders mee. En dát is het probleem. Ik wil dus naar GroezRock maar mijn moeder ziet het niet zitten om mee naar 'die schreeuwers' te gaan kijken. En ik mag nog niet alleen. Maar ik wil er écht graag naartoe. Heeft iemand soms tips om ze over te halen? Ik heb wel een vriend die achttien is en graag zo'n 'schreeuwers' zoals mijn moeder ze noemt hoort maar die wil waarschijnlijk niet mee. Iemand tips?
    <3

    ga je toch stiekem :X


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik ben 14 en toen ik 13 was mocht ik al alleen, en mijn ouders zijn bezorgd O.o
    blijven zagen ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    @LoveIsPain
    Mijn ouders komen daar toch achter.
    @MusicxStar
    Gelukzak >,< En blijven zagen helpt niet --'

    *ga met iemand van je familie (nicht ofzo die in de 20 is)
    *zeg dat je oud gng bnt..wacht nee 12:$ mss beetje te jong ik ging vo de eerste keer naar zoiets (werchter boutique) op m'n 13(A) majah boeie ga met je bff of met een ganse groep! met een hele groep is er niets gevaarlijks hoor xdXx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske
    Dankje voor de tips. Maar mijn ganze familie woont ofwel te ver ofwel luisteren ze naar idunoo hiphop etc. Dat willen ze zeker niet --'
    Oud genoeg ben ik inderdaat niet nee x) And mijn vrienden luisteren ook naar gewoon hiphop etc. Dus daar hebk ook geen bal aan --'

    Hmm geen idee. 'k ben bijna achttien en 'k mag nog niet naar concerten als ze op een schooldag vallen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    12 is misschien ook wel een beetje jong,
    like ik ben 13 en ik mag ook niet alleen ik heb een lieve vader die met me mee wil ! ;)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Maar mijn vader is een discokikker, mijn moeder zit ongeveer op dezelfde muzieklengte als mij maar vind dit gewoon te hard, mijn kleine zus is 9 dus dat is het antwoord al en mijn grote zus is vijftien maar luisterd alleen naar hiphop.

    misschien mag het als je ouders gewoon in de buurt zijn... ik bedoel in dezelfde stad ofzoo, dat mocht mijn zus ook toen ze naar appocoliptica ofzo ging.. en zíj was toen óók 12....
    ik zou zeggen: stel het voor aan je ouders?


    Als je maar een ananas hebt..

    Zoek zoveel mogelijk mensen om mee te gaan. Als je met een grotere groep bent is het gemakkelijker om je ouders te overtuigen. Dat heb ik vorig jaar ook geprobeerd en het is gelukt =D Veel succes!


    It's all for you, my butterfly.

    Ouders op concerten moet echt verboden worden. Dat is zo :\ Dunno ze verkutte de sfeer soms.
    Tis echt kut voor je.
    Sniek er anders gewoon tussenuit.

    mijn eerste concert zonder myn ouders was op mijn 8 jaar (A) Maar dat was wel met mijn nicht, die toen bijna 15 was, dus : D Nou, je kunt zeggen dat je met je vriendin gaat, en zeg dan dat haar ouders meegaan, terwijl ze totaal niet meegaan fzuu , i don't know, lieverd. Ik hoop dat je toch kunt, x


    Some people make the world special just by being in it

    @KISSxFrog
    Waha zelfs dát willen ze niet --'
    @Loesama
    Hmm... Ik ken welgeteld één persoon die naar zo'n muziek luisterd en ik ben er vrijwel zeker van dat ie niet met mij naar een concert wil gaan vermits wij het tegenovergestelde zijn: Hij is de rust, ik ben de hyperactieve --'
    @Pride
    Inderdaat, ouders moeten gewoon verboden worden. Alleen is het dan gewoon dom dat je daarom niet naar een concert/festival kan als ze niet meegaan --'

    @KISSxFrog

    Waha zelfs dát willen ze niet --'

    Heb je het al gevraagd dan?
    en anders ga je gewoon met mij!! (wat voor soort muziek is het?)


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    Heb je het al gevraagd dan?
    en anders ga je gewoon met mij!! (wat voor soort muziek is het?)


    Nee, maar ik weet gewoon hun antwoord al hoor. Ik kén mijn ouders.
    En het is onderandere Bullet For My Valentine, Escape The Fate, Thursday, Senses Fail, Bring me the horizon,..