• hyééé,

    ik had vorig jaar een meneer en die leek sprekend op dobby van Harry potter ik en mijn vrienden en vriendinnen lagen strijk toen we hem voor het eerst zagen

    jullie ook al eens voorgehad ?

    (lol) xx merel


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    mijn vriendin die heeft een leraar die op gustav lijkt.
    en ik heb een AK leraar en die lijkt op een man uit numbers (zegt een vriendin ik volg dat niet :'D)

    en een pedo:O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Mijn leraar Engels lijkt op de kerstman. Hij heeft dezelfde breedte/lengte en dezelfde baard met snor, alleen dan in het bruin i.p.v. in het wit.


    rules don't stop me

    Mijn leraar Engels lijkt op de kerstman. Hij heeft dezelfde breedte/lengte en dezelfde baard met snor, alleen dan in het bruin i.p.v. in het wit.

    bhiehie ^^ kun je dan wel opletten ?:P


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Ik had laatst een docente als inval volgens mij, en die vond ik op Dorothea Omber lijken :'D Weet alleen niet meer wie en voor welk vak het was...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn leraar Engels lijkt op de kerstman. Hij heeft dezelfde breedte/lengte en dezelfde baard met snor, alleen dan in het bruin i.p.v. in het wit.


    een vriendin van mij heeft ook een leerkracht die op de Kerstman lijkt x'D voor Nederlands, met een grijswitte baard x'D


    You're a star in heaven.

    Ik had een leraar wat op een kabouter lijkt:')
    Hij is best klein, heeft een grijs baardje -zo beetje-
    En hij draagt altijd rode shirts en sandelen met rode sokken!


    If you want me to listen, whisper...

    ja, ook voor wiskunde alleen hij is meer een kaboutertje met zijn punt oren xD, hij is ook nog eens verschrikkelijk hyper

    Ik had een leraar wat op een kabouter lijkt:')
    Hij is best klein, heeft een grijs baardje -zo beetje-
    En hij draagt altijd rode shirts en sandelen met rode sokken!

    dat moet geen zicht zijn xD


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Dat hebben wij niet echt.
    Maar wij hebben een leraar en die heet meneer Duyvejonck -zo heet hij écht x'D-. En hij komt elke dag met de fiets naar school, en zijn haar ligt dan steeds in de richting vanwaar de wind kwam. En dat is echt grappig (;
    Maar hij is best wel pedo. En hij stinkt! Verschrikkelijk ö


    Never run out of reasons to smile...

    Mijn moeder dacht dat mijn mentor een hippie was.(krul)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb een aap als leerkracht >.< nee echt waar we waren vorig jaar tijdens de les Geschiedenis (dat geeft ze en ik heb haar dit jaar terug >.<) een film aan het zien over van de mensapen of nou jah de vroegere mensen. Riep er iemand: 'Hey kijk Mevr. u bent op tv'


    En mijn leerkracht Wiskunde en Godsdienst van dit jaar is een wakko, mijn pa en ma vinden dat ook xD


    Live life limitless.

    Wij hebben een gozerd die vreselijk op een chimpansee lijkt xD
    En we hebben Mevrouw Pot (Eigenlijk Poot)
    En we hadden Wall-E (Vandewalle), maar die is naar een andere school :(


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Wij hebben de hippie van nederlands.
    En vorig jaar hadden we een kerel met een kale kop (niets daartegen), die was dan Mr. Proper of Moby (die zanger).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]