• Hi Guys!
    Alhoewel het alweer een poosje herfst is heb ik nog steeds geen dikke winterjas
    Mijn zus had er één gekocht die ik mocht hebben en alhoewel die heel leuk stond
    vond ik hem niet zo leuk.
    Nu ben ik dus op zoek naar een andere
    Ik weet wat ik wil en heb al meerdere mensen er mee zien lopen, maar ik kan het nergens
    vinden, ik kan er zelfs geen plaatje van vinden op internet.
    Maar ik omschrijf even de jas die ik graag wil
    -Lang
    -Leer
    -Zwart met bordeauxrood (het liefst)
    -Zwart met legergroen(dat legergroen dan niet van leer)

    Weten jullie waar ik die zou kunnen krijgen?
    Het mogen webshops zijn, maar geen buitenlandse.

    Alvast bedankt voor de hulp!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Volgens mij weet ik welke je bedoelt, maar geen idee waar vandaan.

    Trouwens, de beste tip voor een winterjas is, is dat ie lang moet zijn en een capuchon moet hebben :Y)
    Echt waar, je zult zo dankbaar zijn met zo'n jas.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volgens mij kan je die bijna overal kopen, in ieder geval die groene met leer. Ik zie er zoveel mensen mee.


    Your make-up is terrible

    ik snap eigenlijk niet waarom mensen zo graag een winterjas willen haha ik voel me er altijd net zo'n eskimo in die dr armen niet kan bewegen... geef mij maar van die dunne zomerjasjes maar dan wel met een warm shirt eronder XD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    ik snap eigenlijk niet waarom mensen zo graag een winterjas willen haha ik voel me er altijd net zo'n eskimo in die dr armen niet kan bewegen... geef mij maar van die dunne zomerjasjes maar dan wel met een warm shirt eronder XD


    Ik had altijd een stoffen met een ceintuur en voelde me er gewoon sexy in ;p Eigenlijk zou ik graag zo'n stoffen jas willen, getailleerd/met ceintuur, lang en met capuchon. Maar ik heb alleen een lelijke, lange eskimojas (enige met capuchon) die ik alleen aantrek als het regent.. En nog twee korte, stoffen jassen, wat niet chill is als het regent en gewoon koud aan je benen, brrr.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    xVixncxiex schreef:
    ik snap eigenlijk niet waarom mensen zo graag een winterjas willen haha ik voel me er altijd net zo'n eskimo in die dr armen niet kan bewegen... geef mij maar van die dunne zomerjasjes maar dan wel met een warm shirt eronder XD

    Omdat het buiten koud is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    xVixncxiex schreef:
    ik snap eigenlijk niet waarom mensen zo graag een winterjas willen haha ik voel me er altijd net zo'n eskimo in die dr armen niet kan bewegen... geef mij maar van die dunne zomerjasjes maar dan wel met een warm shirt eronder XD

    Nou ja, ik fiets 8 kilometer naar school en ik zou het wel fijn vinden als ik dan niet bevries
    en in de meeste kan je je toch prima bewegen
    ik werk ook in een winterjas


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eerst gewoon ALLE winkels af gaan nu.
    H&M en die mainstream winkels hebben nu wel zwart met groene jassen. Die vind je overal.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ken wel een Amerikaans webshop met een zwarte-bordeauxrode jas (die wilde ik zelf eerst ook, maar daar had ik geen geld voor en mijn oude jas was goed genoeg). Zo'n legerjas vind je overal, maar ik denk niet een lange én met leer. Een lange leren jas denk ik ook niet (no offence, maar een lange leren jas? echt waar?). Ik denk dat je nog lang kan gaan zoeken :')

    Bij V&D hebben ze hele leuke jassen :)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 20:27 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Rivaille schreef:
    Eerst gewoon ALLE winkels af gaan nu.
    H&M en die mainstream winkels hebben nu wel zwart met groene jassen. Die vind je overal.

    Daar heb ik dus geen tijd voor
    En ik bedoel niet echt een jas tot op mijn enkels, maar tot mijn knieën ofzo
    En ik wil het liefst een rode
    Ik heb bij de V&D een bordeauxrood/zwarte leren jasje gekocht en ik vind die combinatie heel mooi


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Loorea schreef:
    (...)
    Nou ja, ik fiets 8 kilometer naar school en ik zou het wel fijn vinden als ik dan niet bevries
    en in de meeste kan je je toch prima bewegen
    ik werk ook in een winterjas


    boks, ik moet ook 8 kilometer naar school fietsen hahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    I saw one at primark though


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik zal zo s effe voor je rondgooglen :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.