• Titel zegt het al. Ik heb een hele oude make-up pop van mezelf van vroeger gevonden en ik wil haar nu een make-over gaan geven omdat ik me ter plekke verveel xD Maar ik wil haar scene haar gaan geven. Ik weet nou wel dat het niet gaat lukken, want het is nu al niet meer helemaal goed gegaan. Nou ben ik met markeerstiften erin aan het kleuren en hopen of het wat word xD Ik ga er ook een foto van opzetten maar dat kan nog wel ff duren want ik moet eerst men ouders fotocamera zoeken, en dan nog die foto op de compu zien te krijgen en ik ben niet zo technisch duz...


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    omg! x3


    jah ik mocht zijn haar knippen:D maar goed hij heeft er wel wat te van te maken:D alleen iedereen uit onze vrienden groep moet nog steeds heel hard lachen om het verhaalXD


    Some angels have no wings.

    moet je een foto van maken en hier dumpen

    ga ik ook doen denk ik =)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ga ik ook doen denk ik =)


    zet het op een prosesionele kapepsiteXD ik gaat lachen als mensne dan naar die kapper koemn jah met dit kapsel wil ikXDE


    Some angels have no wings.

    (...)

    zet het op een prosesionele kapepsiteXD ik gaat lachen als mensne dan naar die kapper koemn jah met dit kapsel wil ikXDE

    Dan lach ik me kapot want de ene kant is volgens mij langer dan de andere omg! X3


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Misschien kun je iets met highlights proberen en eventueel coontails als je dat mooi vindt :]
    Als het misgaat aan 1 kant kun je die kant nog kaal knippen en er een batcave kapsel van maken, bijv. dit:

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/60/L%C3%A9tain.jpg


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien kun je iets met highlights proberen en eventueel coontails als je dat mooi vindt :]
    Als het misgaat aan 1 kant kun je die kant nog kaal knippen en er een batcave kapsel van maken, bijv. dit:

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/60/L%C3%A9tain.jpg

    WHAAHAHAH!!! xD Omg! Srry! Ik lig hier plat!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Dan lach ik me kapot want de ene kant is volgens mij langer dan de andere omg! X3



    AAA.. daar gaan me haartjes danXD als ik in de kapper stoel zit en ik zie jou foto, en iemand is zoo stom om het te geloven als het een proesioneel kapster is dan vergaa ik van het lachenXD


    Some angels have no wings.

    (...)


    AAA.. daar gaan me haartjes danXD als ik in de kapper stoel zit en ik zie jou foto, en iemand is zoo stom om het te geloven als het een proesioneel kapster is dan vergaa ik van het lachenXD

    Het ergste isdan nog wel als ik het zelf doe, want ik kan geen voorbeeld volgen xD Het komt er dan korter, langer of heel anders eruit te zien.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Het ergste isdan nog wel als ik het zelf doe, want ik kan geen voorbeeld volgen Het komt er dan korter, langer of heel anders eruit te zien.



    volgens mij hea krijg ik het idee,, dat de ene helft 10 cm is en de andere kant 2 ofzooXD sorry maaar echt maar er bill haartjes vna:DL


    Some angels have no wings.

    Jep. :Y) Ik ben al klaar met knippen. Het is nog steeds lang haar maar er is veel minder overgebleven dan dat het eerst was er zitten ook al kleurtjesin :D Maa rhij is nog nie af XD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Jep. Ik ben al klaar met knippen. Het is nog steeds lang haar maar er is veel minder overgebleven dan dat het eerst was er zitten ook al kleurtjesin Maa rhij is nog nie af XD



    ben benieuwt^^


    Some angels have no wings.

    coowl


    love is dead and dead is love

    Die dingen hebben speciaal haar dat het niet in de knoop gaat xD volgens mj kun je dat niet touperen =')


    BAM!

    Geen idee :3


    I don't need words to feel those lips.

    Die dingen hebben speciaal haar dat het niet in de knoop gaat xD volgens mj kun je dat niet touperen =')

    Niet in de knoop??? Neuh, dan heb ik ook niet zeker een half uur zitten kammen voordat alle knopen eruit waren xD Die van mij was nog oud dus... xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3