• Dirk Kuyts vrouw Gertrude beviel gisteravond in Leiden van een jongetje. Ze hebben hun zoon Aidan Benjamin hebben genoemd.

    Dit meldt RTL Boulevard. Moeder en zoon maken het goed. Eerder werden Dirk en Gertrude al de trotse ouders van Noelle (2005), Roan Dirk, (2007) en Jordan Giovanni (2008).


    Aaahw dat vind ik dus echt leuk hè? *__* *liefde voor Dirkie* Ik vind zijn gezinnetje zo leuk ;__: . <3

    Hebben jullie nog recente geboortes te melden? :'3


    ars moriendi

    Ik vind hem leuk omdat hij en zijn vrouw zo gewoon zijn gebleven en geen Yolante en Wesley couple zijn geworden en ik heb respect voor hem door zijn speelstijl.
    Gefeliciteerd Dirk en Gertrude _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Hmhmm, een leraar bij mij op school is echt heel ziek van Nac. Hij kreeg een zoontje en die heeft hij daar dus ook naar vernoemd. Als in N.A.C. [Achternaam]. Dan ben je toch kansloos of niet dan?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Awww, super :D Haha leuk voor hem hoor ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Scootaloo schreef:
    Ik vind hem leuk omdat hij en zijn vrouw zo gewoon zijn gebleven en geen Yolante en Wesley couple zijn geworden en ik heb respect voor hem door zijn speelstijl.
    Gefeliciteerd Dirk en Gertrude _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

    Precies! Daarom vind ik zijn gezinnetje ook zo leuk! Haha hij is Gertrude tegengekomen toen hij op de bus stond te wachten en zij fietste toevallig langs :') En je hoort nooit wat over haar omdat ze zich blijkbaar liever bezig houd met haar kinderen ipv met in de belangstelling staan -__- (:


    ars moriendi

    Scootaloo schreef:
    Ik vind hem leuk omdat hij en zijn vrouw zo gewoon zijn gebleven en geen Yolante en Wesley couple zijn geworden en ik heb respect voor hem door zijn speelstijl.
    Gefeliciteerd Dirk en Gertrude _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

    Al raak ik wel geiriteerd door zijn spel, maar dat kan aan mij liggen.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Al raak ik wel geiriteerd door zijn spel, maar dat kan aan mij liggen.

    Ghehe, echt? Ik vind hem juist amazing omdat hij zo'n goede teamspeler is. _O_


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    (...)
    Precies! Daarom vind ik zijn gezinnetje ook zo leuk! Haha hij is Gertrude tegengekomen toen hij op de bus stond te wachten en zij fietste toevallig langs :') En je hoort nooit wat over haar omdat ze zich blijkbaar liever bezig houd met haar kinderen ipv met in de belangstelling staan -__- (:

    Yolanthe is een mediahoer en dat is ze altijd al geweest ik vond de vrouw wie Wesley ervoor had veel leuker dan Yolanthe


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Scootaloo schreef:
    Ik vind hem leuk omdat hij en zijn vrouw zo gewoon zijn gebleven en geen Yolante en Wesley couple zijn geworden en ik heb respect voor hem door zijn speelstijl.
    Gefeliciteerd Dirk en Gertrude _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

    Ja, dat idee heb ik ook. Ik ken Dirk Kuyt verder niet, maar zijn indruk komt heel nuchter op me over. Voor mensen die hun kop koel kunnen houden, ook al voelen ze de hitte van de spotlights, daar heb ik toch wel wat respect voor :]


    No growth of the heart is ever a waste

    nerveus schreef:
    Awww, super :D Haha leuk voor hem hoor ;)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dirk Kuyt heeft inderdaad een heel leuk gezin.
    Ik vind het ook altijd heel mooi om te zien hoe hard hij werkt!


    The beauty of the White Aryan woman must never perish from the earth.

    C18 schreef:
    (...)
    Ja, dat idee heb ik ook. Ik ken Dirk Kuyt verder niet, maar zijn indruk komt heel nuchter op me over. Voor mensen die hun kop koel kunnen houden, ook al voelen ze de hitte van de spotlights, daar heb ik toch wel wat respect voor :]

    Fijn dat meer mensen dat zien, alleen al om deze reden is Dirk mijn favoriete voetballer.

    SiegHeil schreef:
    Dirk Kuyt heeft inderdaad een heel leuk gezin.
    Ik vind het ook altijd heel mooi om te zien hoe hard hij werkt!

    Niet voor niets het werkpaardje van Oranje, hè? ;)


    ars moriendi

    aah wat leuk!
    Gefeliciteerd Dirkje (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Die namen zijn echt buh, maar ik hou echt van Dirk :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sestican schreef:
    Die namen zijn echt buh, maar ik hou echt van Dirk :3

    Noelle, Jordan, Roan en Aidan? Haha ik vind ze wel stoer eigenlijk (;


    ars moriendi

    Evanesca schreef:
    aah wat leuk!
    Gefeliciteerd Dirkje (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis