• Leren voor een proefwerk ofzo, op welke muziek doe jij dat.?

    Ik meestal op, The final countdown of Queen,

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Of te wel Tokio Hotel of NeverShoutNever! ofso x']


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik kan me niet concentreren met muziek ><


    Famous Niké

    Ik luister alleen muziek bij huiswerk maar zeker niet als ik proefwerken moet voorbereiden. Omdat ik me dan niet kan concentreren.

    Skyradio (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geen. Ik kan me dan niet concentreren. Een vriendin van me kan het wel, die luistert dan het liefst metal.
    Bij mij zou het dan ook metal zijn want het maakt me rustig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik leer zonder muziek, want ik kan me anders echt niet concentreren. En dat gaat nu al zo moeilijk. >_<

    Op wat mijn Ipod ding dan afspeeld ;}


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Iron Maiden =]


    Caution first, always.

    Uhm. Meestal vanalles. Dat is dus alphabeat, you me at six, simple plan, go:audio, kids in glass houses, green day of linkin park :']
    [/geen zin om hoofdletters te doen><]


    Underdog, just look at the mess you made.

    ik altijd op maria mena :Y)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ik leer niet op muziek

    ik leer ook niet me muziek ik kan me dan niet concenteren ,dan zit ik binnen de 5 minuten op de maat me te tikken of mee te zingen xD


    For once I want to be the car crash.

    Ik leer bijna altijd met muziek, anders kan ik gewoon niet leren, tenzij het echt een heel moeilijk hoofdstuk is ofzeuw.
    Meestal leer ik dan met Rock, Screamo, Emocore, Punk Rock, maar soms ook rustige liedjes ^^


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Bij mij moet het muisstil zijn, anders kan ik me écht niet concentreren en daar kan ik me dan ook echt dood aan ergeren als er toch iets van geluid is.


    Tanya is de beste.

    dan kan ik me niet concentreren, begin ik gelijk mee te zingen en te dansen en te springen xp


    All was well.