• FF een vraagje. Ik heb Twilight en Nieuwe maan nu uit. Maar waar gaat eclipse over?
    Pleas geen reacties van: Stomme twilight enzoo


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    geen idee:$
    staat er geen uittreksel op scholieren.com ofzo?


    I am an idiot, I move.

    "Bella's leven wordt er niet bepaald gemakkelijker op. Edward staat weer rotsvast aan haar zij, maar Victoria zit haar nog altijd op de hielen. Is zij ook verantwoordelijk voor de jonge vampiers die een moordpartij aanrichten in Seattle? En hoe bang moeten de Cullens zijn voor de Volturi? Daarnaast moet Bella ook nog beslissen over de vraag of en wanneer ze zich definitief bij de familie Cullen wil voegen, en worstelt ze met gevoelens voor Jacob die meer lijken te zijn dan alleen vriendschap..."

    :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    "Bella's leven wordt er niet bepaald gemakkelijker op. Edward staat weer rotsvast aan haar zij, maar Victoria zit haar nog altijd op de hielen. Is zij ook verantwoordelijk voor de jonge vampiers die een moordpartij aanrichten in Seattle? En hoe bang moeten de Cullens zijn voor de Volturi? Daarnaast moet Bella ook nog beslissen over de vraag of en wanneer ze zich definitief bij de familie Cullen wil voegen, en worstelt ze met gevoelens voor Jacob die meer lijken te zijn dan alleen vriendschap..."

    :'D


    Dankjee :D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Eclipse, vind ik zelf één van de mooiste delen <3


    believers never die.

    Geez. Volgens mij is dat een van de meer interessante delen. O.o
    -wants to see the next part-


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ben nog steeds aan het sparen eclips & breaking dawn te kopen XD


    BAM!

    Nou gewoon = Werewolves + Vampires vs. Victoria + Jacob <3 Bella?

    En daarna moet je gewoon breaking dawn lezen =D
    Ik zit de hele reeks een 2de keer te lezen xP


    Groezrock was AWESOME! <3

    Eclipse, vind ik zelf één van de mooiste delen <3

    hmm... vidn de eerste toch echt de beste :P


    en breaking dawn, vind ik nogal fucked up voor het beeld wat ik van het verhaal in mijn hoofd had (A).. maar opzich ook wel een goed deel.. (moet ze echt allemaal even opnieuw gaan lezen.. vooral eclipse.. ik bedoel.. twilight en new moon staan nogsteeds in mijn hoofd gebrand,, eclipse niet echt.. en breaking dawn is nog maar een paar maanden geleden xD)


    rawr! I'm a pirate

    Maar ik had gezien en gelezen dat Bella dan op jacob verlieft blijkt te zijn... maar komt ze wel wer bij Edward dan?
    Meer hoef ik niet te weten :P


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    "Bella's leven wordt er niet bepaald gemakkelijker op. Edward staat weer rotsvast aan haar zij, maar Victoria zit haar nog altijd op de hielen. Is zij ook verantwoordelijk voor de jonge vampiers die een moordpartij aanrichten in Seattle? En hoe bang moeten de Cullens zijn voor de Volturi? Daarnaast moet Bella ook nog beslissen over de vraag of en wanneer ze zich definitief bij de familie Cullen wil voegen, en worstelt ze met gevoelens voor Jacob die meer lijken te zijn dan alleen vriendschap..."

    :'D

    OMG NEE ZE MAG NIET VOOR JACOB KIEZEN
    ( sorry maar ik was even in shock toen ik dat las )


    Take my hand tonight

    "Bella's leven wordt er niet bepaald gemakkelijker op. Edward staat weer rotsvast aan haar zij, maar Victoria zit haar nog altijd op de hielen. Is zij ook verantwoordelijk voor de jonge vampiers die een moordpartij aanrichten in Seattle? En hoe bang moeten de Cullens zijn voor de Volturi? Daarnaast moet Bella ook nog beslissen over de vraag of en wanneer ze zich definitief bij de familie Cullen wil voegen, en worstelt ze met gevoelens voor Jacob die meer lijken te zijn dan alleen vriendschap..."

    :'D

    wat een stomme trut. blijf toch lekker bij edward o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    wat een stomme trut. blijf toch lekker bij edward o_o


    dat wou ik nou net segge x-x


    We can only learn to love by loving.

    Idd mensen Bella moet bij Edward blijven.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    DUhh!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik hoop maar niet dat ze samen gaat met die Jacobknakker. >_< Ik heb haat aan hem.