• Ik ben er eindelijk van overtuigd dat ik mijn verrote mobiel moet gaan vervangen door een nieuwe, en nu denk ik aan een LG Cookie. Nee niet alleen om de naam,

    http://www.electricpig.co.uk/wp-content/uploads/2008/10/lg-cookie-2.jpg

    Heeft iemand die al?
    En zoja, issie een beetje goed?

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vriendin van me wil hem ook, maar ik hoor overal dat LG geen goed merk is dus daarom wil ik zoieso geen LG (: Maar hij lijkt me wel cool.


    -

    haallooo
    ik kom ook even wat vertellen.
    LG is helemaal niet zo'n heel slecht merk hoor.
    ik heb al 2 mobiels ervan en die waren allebei heel goed.
    en touchscreen is gewoon of je er mee overweg kan of niet. X'D
    Eigenlijk denk ik dat er meer mensen met slechte ervaringen zijn dan met goede ervaringen als het om LG gaat

    Hmm ik weet niet. Iemand die ik ken heeft die GSM gehad, en een maand later was ie al naar de klote. Maar jij moet het weten ^^

    UHm.. mijn lg shine was naa een week al krassen in het beeld .. o.0.. hij is lenig en ik denk niet dat jij je schuif klepje 2 cm omhoog kan trekken? nee, lg daar klagen ook heel veel mensen over! geloof me ik heb veel mobiels versleten, ik was naa een week al gek dat ie 2 keer op een dag vast liep


    Some angels have no wings.

    Lijkt me een beetje hinderlijk :'3..


    I don't need words to feel those lips.

    Geen aanrader!
    Je kunt niet fatsoenlijk smsen! Je moet alles met dat stokje 'tekenen' en met je vinger werkt het voor geen drol! x'D
    Mijn vriendin heeft heeft er een, zij loopt ook te vloeken! x'D "Kut ding, had ik hem maar nooit gevraagt, waar is mijn oude rotding!" Dat roept ze steeds door de Aula x'D
    xoxo


    -

    volgens mij heeft Lg een slechte naam, maar zijn ze wel goed..Misschien ligt het ook aan het mobieltje zelf?
    Gave mobiel trouwens (;


    -

    Misschien eens een andere gaan bekijken,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Valt wel mee hoor, ik had er ook een in de hand van 639 euries en toen heb ik hem heel voorzichtig weer teruggelegd, Hm deze Lg, is 139 euro, volgens mij, don't know it fersure.

    Och, ik dacht duurder ^^ Ik heb LG chocolate, vr 80 euro ofz,, maar dat was -verdedigd- omdat ik een nieuwe wilde want met me oude wilde ik niet meer gezien worden xD

    (...)
    Och, ik dacht duurder ^^ Ik heb LG chocolate, vr 80 euro ofz,, maar dat was -verdedigd- omdat ik een nieuwe wilde want met me oude wilde ik niet meer gezien worden xD

    Die ik nu heb is wel stoer, rood met zwart. Rood is al weg, maar oke, totaal versleten, maar ik kan er nog mee smsen, en jammer genoeg schrijft ie nog steeds beltegoed af. en jou lg, doet het nog?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mijne doet het nog zoals die het deed op de eerste dag dat die van mij was ^^
    En mijn aller eerste mobiel word niet meer verkocht xD

    LG is helemaal niet zo'n slecht merk als iedereen zegt. Ik heb 2 jaar een LG chocolate gehad, helemaal niks aan de hand, nu heb ik een LG vieuwty al best lang. Hij doet het helemaal perfect. =]
    En trouwens, Touchscreen is alleen maar of je er mee over weg kan, en je went er ook heel snel aan.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    vriendin van mij heeft die, en die mobile is zo fijn, ikzweer, ik zou hem nemen als ik jouw was! :]


    I can't see the future with tears in my eyes

    Ik ken een paar mensen die die hebben en die vinden dat allemaal een heel goed mobieltje, ö


    Listen to what we're not saying..

    Mijn vriendin heeft die en hij is vreslijk irritant, vind ik. x3


    A. ikmisje.