• Gisteren had ik een brief gekregen dat ik een baarmoederhalskanker prik moet. Ik ben als de dood voor naalden, dus ik wil dat echt niet. Ik heb het ook tegen mijn moeder gezegd, en zij zei dat het ook niet hoeft van haar. Er staat in het begin ook dat ik er een kán halen. Maar heeft het echt nut? Ik las ook wat op deze site:

    http://www.nvkp.nl/
    En dan onder dat van Nederlandse Vereniging Kritisch Prikken:
    Vaccineren jonge meisjes:
    één groot gezondheidsexperiment


    En wie heeft zo'n prik gehad?

    xx'

    Mijn nicht heeft hem al gehad ze zij dat ze er bijna niets van voelde dus. x3 Maar liever 3 kleine prikjes dan kanker toch? dat is dan wel heel erg dom van je moeder dat het niet hoeft.:X


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Hmm wéér een topic hierover. Baarmoederhalskanker hype ofsoo? --' Nee euh... Als je moeder zegt dat je het niet hoeft vind ik je moeder ergens nogal dom. Solly, maar euh baarmoederhalskanker is like een dodelijke ziekte you know. Ik ben ook als de dood voor naalden, maar ik ga hem sowieso laten zetten.

    Ik heb ze alledrie gehad, er is niets aan. Als je die andere topics had gelezen, had je daar ook wel achter kunnen komen.
    Er is echt niets aan, en ik vind het dom als je hem niet neemt, omdat je dan het risico loopt baarmoederhalskanker te krijgen. Maar als je dat risico zo graag wilt nemen omdat je bang bent van een klein prikje, vooral doen, het is jou leven.

    En neem van me aan, van zo'n prikje ga je niet dood. Van baarmoederhalskanker wel.


    rules don't stop me

    honderdetopic. :')
    maargoed.
    dat expiriment was eerder geloof ik? volgensmij zijn ze er nu al achter dat t werkt ofzo.

    uhm, nee allleen, uhm ik zou toch echt gewoon infomatie zoeken, op internet want ik word er gek van dat mensen zich druk maken om een prik die mischien wel je leven kan redden!


    Some angels have no wings.

    YESHH!
    ik ben lekker ook gezegend. ik amg hem ook!
    En Fragile. dit is het onderzoek x'D
    over ongeveer 20 jaar weten ze of het heeft gewerkt x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik zou hem echt gaan halen hoor. je kan er moeilijk zwanger van raken, en zelfs onvruchtbaar..
    Ik val er precies buiten, ben in '92 geboren, en tis vanaf '93-'96 ofzo,,


    PINKPOP WAS SUPER=D

    YESHH!
    ik ben lekker ook gezegend. ik amg hem ook!
    En Fragile. dit is het onderzoek x'D
    over ongeveer 20 jaar weten ze of het heeft gewerkt x'D

    je mag me nogsteeds met jalissa aanspreken schat. :')
    en euhm.. ik kreeg eerst zo'n brief of je mee wilde doen aan t onderzoek en nu dan dat je die prik kunt halen. ;D
    maargoed. ^^

    Ik moest er eigelijk een vandaag krijgen, maar ik ben niet gegaan. En het ergste is dat je er drie moet krijgen.


    It's all for you, my butterfly.

    Ik zou hem echt gaan halen hoor. je kan er moeilijk zwanger van raken, en zelfs onvruchtbaar..
    Ik val er precies buiten, ben in '92 geboren, en tis vanaf '93-'96 ofzo,,


    Dat van dat moeilijker zwanger worden of onvruchtbaar worden is helemaal niet waar. Mijn tante heeft mij die prik gegeven, en ik heb ernaar gevraagd. Echt helemaal niets van waar. Het heeft totaal geen invloed op die dingen.


    rules don't stop me

    Ik heb nog geen brief of shit van gezien! Het was toch vanaf 95,-96? Ik val daar buiten.

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb nog geen brief of shit van gezien! Het was toch vanaf 95,-96? Ik val daar buiten.

    xX


    Ik ben in '94 geboren, en mij hebben ze er ook gewoon bijgerekend :')


    rules don't stop me

    Gisteren had ik een brief gekregen dat ik een baarmoederhalskanker prik moet. Ik ben als de dood voor naalden, dus ik wil dat echt niet. Ik heb het ook tegen mijn moeder gezegd, en zij zei dat het ook niet hoeft van haar. Er staat in het begin ook dat ik er een kán halen. Maar heeft het echt nut? Ik las ook wat op deze site:

    http://www.nvkp.nl/
    En dan onder dat van Nederlandse Vereniging Kritisch Prikken:
    Vaccineren jonge meisjes:
    één groot gezondheidsexperiment


    En wie heeft zo'n prik gehad?

    xx'



    Ik ben ook als de dood voor naalden ze moesten men hand nog vasthouden maar het moet, je kunt er wel voor in de plaats geen baarmoederhalskanker krijgen, want stel dage da krijgt, halen ze u baarmoeder eruit en kunt ge geen kinderen krijgen, Dusja... En ge voelt nix (:


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Gewoon doen die prik, eerst wou ik hem ook niet doen hoor. maar heb der over nagedacht en ik ga het wel doen, en ik ben ook bang voor naalden hoor, maar ik vind me leven wel belangerijk.

    Ik zou hem echt gaan halen hoor. je kan er moeilijk zwanger van raken, en zelfs onvruchtbaar..
    Ik val er precies buiten, ben in '92 geboren, en tis vanaf '93-'96 ofzo,,

    t hoeft niet hoor. me ouders waren naar de dokter geweest, gevraagt of t nodig was voor me zus. t antwoord;; nee. er gaan later ook 1 x in de 5 jaar onderzoeken komen. en het is makkelijk te behandelen en geen ernstige ziekte. alleen omdat t woord kanker er in zit maakt eidereen er een probleem van


    The economy is suffering, let it DIE!