• Wat in mijn ogen ook best actueel is.

    Dit is kort geschreven en ik ga het zeker nog uitbreiden. Al is dit cateraar wel een beetje slecht.

    Het gaat slecht bij een 15-jarig meisje thuis. Om haar ouders te ondersteunen gaat ze de prostitutie in. Jaren heeft ze seks met allerlei mannen, tot haar ouders overlijden bij de brand dat hun huis platbrand. Ze is nu 19 jaar en is helemaal alleen. Ze kan bij verschillende kerken terecht, maar allemaal voor een korte tijd. Het zelfde geldt voor opvangtehuize. Ze kent geen liefde, tot ze de 21-jarige jongen ontmoet. Hij komt uit een goed milieu en woont sinds kort op zichzelf. Hij vraagt haar bij zich te wonen, tijdelijk, tot ze alles op de rails heeft.
    De tijd verstrijkt en al snel is er een half jaar verstreken. Ondertussen zijn de twee goede vrienden en is er ook een vonk overgesprongen. Toch lukt het haar niet om alles te geven. Ze kent geen liefde, ze weet zich geen raad met de liefde.

    De seks is, met liefde, natuurlijk onwennig. Als prostituee was er geen voorspel voor haar, wel voor de man. De jongen opent een hele nieuwe wereld voor haar open, op zowel seksueel gebied als liefdesgebied.

    Dit is wel erg slecht nu, maar ik moet dingen nog aanpassen maar anders zou ik het vergeten haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik lees T nu terug en dit is slecht.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Misschien is het beter als je in het verhaal een spanningsboog maakt, want die zie ik pas op het late deel pas.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    Misschien is het beter als je in het verhaal een spanningsboog maakt, want die zie ik pas op het late deel pas.


    Ja maar dit was kort samengevat. Mijn punt in mijn hoofs was eigenlijk dat het meisje alleen seks kent en verder niks. Haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    Ik lees T nu terug en dit is slecht.


    Zo van ik bump mijn eigen topic.

    Nee, ik zou het niet lezen. Maar dat ben ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Slotje op aanvraag.


    help