• Gister avond zou mijn vriendje komen. Maar toen zei die op msn dat 'ie niet kon. Omdat er ineens in hem opkwam dat hij met z'n beste vriend naar Quatrebra [discotheek] ging. En ging ook nog voordrinken. En laatst zei die tegen mij. Als je dronken bent, ga je altijd achter de mooiste meisjes aan. En hij is zelf ook wel los bij meisjes af en toe. Dus gister toen 'ie daar was. (Van 20:00 tot 01:00). Zat ik dus de hele tijd zenuwachtig in bed er over na te denken wat hij aan het doen was. Het vertrouwen was gewoon even weg ö.
    Gelukkig sliep mij vriendin wel bij mij, dus daar ging ik mee praten & vroeg slapen zodat ik er niet over na hoefde te denken. Naja, we waren ook heel moe omdat het de vorige nacht ook al 2 uur snachts was, en vroeg wakker. Maarja, toch vertrouwde ik het gister niet helemaal. Enja, vanavond zou die dan miss wel komen als 'ie kon. En dan vraag ik het hem wel even. Tsja, als ie echt dronken was weet íe er vast niet zo veel meer van en hij kan het ook ontkennen. Maarja ik ga het zowieso even vragen :]
    x


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Tja, Malou.
    Jongens zijn wat luidruchtiger en drukker dan meiden. En vooral als ze wat op hebben.
    Hier valt niet zo veel aan te doen, eigenlijk, sorry. (:


    Can I crash into your life?

    Pfoee.
    Ocharme.
    heb je het al gevraagd? x


    Where there is a sea there are pirates...

    Mijn vriendje gaat ook vaak stappen en helemaal zat worden enzo. Maar geloof me, als hij echt van je houd, gaat hij ook niet vreemd als hij dronken is. Dat is waarom ik daar nooit bang voor ben.


    Life is hard and then we die

    gewoon vragen, ja. dat is het beste. (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Tja, Malou.
    Jongens zijn wat luidruchtiger en drukker dan meiden. En vooral als ze wat op hebben.
    Hier valt niet zo veel aan te doen, eigenlijk, sorry. (:

    Das dus de reden dat ik geen jongen wil die zich volzuipt. Noem me conservatief, maar das nu eenmaal mijn kijk op die dingen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tja, Malou.
    Jongens zijn wat luidruchtiger en drukker dan meiden. En vooral als ze wat op hebben.
    Hier valt niet zo veel aan te doen, eigenlijk, sorry. (:


    .


    ' niks is wat het zijn moet '

    ,Wauw
    xD
    -Speechless-

    Vertouwen in een jongen
    is het laaste watik heb voor een jongen

    xox


    I'm locked away inside this grave

    vertrouwen is de basis van een relatie :Y)
    waarom ging je niet gewoon mee xD
    a no party like a alcoholic party!!!
    whehehe
    nee dat is niet dat het vertrouwen weg is maar gewoon een grijntje jaloezie
    dat maakt een relatie spannend :Y)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    nou k vertrouwde mijne ook..

    maar toen maakte hij het uit op een dag voor Valentijnsdag dag en ook nog eens via sms.. dus k was wel een beetje pissig..

    K dacht dat hij wel meer ballen zou hebben om als hij het uit zou maken in mijn gezicht te zeggen maar goed..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3