• Ja, er komt minstens één keer per maand 10x Rihanna of 10x Beyonce op TMF, maar ik zie bijna nooit meer 10x Tokio Hotel.:(
    Weet iemand wanneer het weer op tv komt?

    Danke.:D


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Nee. Zend een mail naar Tmf ofzo.

    Nee. Zend een mail naar Tmf ofzo.

    Okee, maar ik weet hun email adres niet meerxD:$


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Dat zeggen e toch niet van tevoren? o_O'
    Of heb ik weer wat gemist,


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Dat zeggen e toch niet van tevoren? o_O'
    Of heb ik weer wat gemist,


    Nee, dat zeggen ze niet. Maar je kunt ook op teletekst kijken, en op de TMF website. Maar ik dacht dat ik misschien wel iets gemist had, dus ik vroeg het maar ff.:P En elke keer dat ik kijk staat er nooit 10x TH en heel vaak 10x Rihanna, en dat vind ik echt gek.:S


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Mij maakt het niet zo veel uit. :]
    Maar wat je wel kunt doen is vragen om de komende lijst aan Tmf of inderdaad een mail sturen. (:


    Can I crash into your life?

    waarschijnlijk heeft TH niet genoeg interessante clips ofzo.


    Life is hard and then we die

    Hype over?

    Well, call me a fool fot this; maar ik denk dat Tokio Hotel pas weer op tv komt als ze weer populair zijn.
    Let's face it; Tokio Hotel is só 2008.

    omdat tmf het zat is.
    ze willen muziek uitzenden.
    zover ik deenk van tmf, zijn ze het zag met TH:'d, maar wat Newspaper als zegt; TH is zo 2008

    Heel af en toe komt Monsoon eens voorbij, maar ik denk dat TMF TH gewoon een beetje zat is. De hype is over, waarom zouden ze het dan nog draaien. Volgens mij draaien ze de populaire nummers helemaal plat, totdat ze uit zijn en dan komen ze vrijwel nooit meer langs.


    I am an idiot, I move.

    nooit komt th idd


    love is dead and dead is love

    Well, call me a fool fot this; maar ik denk dat Tokio Hotel pas weer op tv komt als ze weer populair zijn.
    Let's face it; Tokio Hotel is só 2008.


    Denk het ook ja


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    ik denk als ze, weer nieuwe clips hebben, en nieuwe nummers.. dan hebben ze weer een plaatsj van tmf te pakken


    Some angels have no wings.

    TH moet gewoon weer even met het nieuwe album aankomen, want Zimmer 483 is alweer twee jaar oud (ongeveer) en als dat album eenmaal uit is de hype wel weer terug gekeerd.

    TH moet gewoon weer even met het nieuwe album aankomen, want Zimmer 483 is alweer twee jaar oud (ongeveer) en als dat album eenmaal uit is de hype wel weer terug gekeerd.


    Over 3 dagen is Zimmer 483 2 jaar.. ;á Heb net de popcorn gelezen xD


    Tom and Georg could write a bad romance.