• Vandaag was mijn eerste gitaarles.
    :Y)
    Dus die Tom leert mij vier akkoorden.
    Ik ijverig die akkoorden naspelen enzovoort.
    Na de vierde: 'Jolien, weet je nog hoe de eerste moet?'
    'Nee. (baby)'
    Overnieeeeeeeeeuw.
    Die jonge zal het zwaar te verduren krijgen.
    I'm thé Hopeless Case.

    Geniaal.

    Heb ik ook Ghehe xP
    hij zo een paar voordoen ik na doen. kom ik thuis denk ik van wtf hoe moest dat ook alweer? nee weer een gitaar voor niks gekocht..


    when words fail, music speaks.

    Ik heb zo'n 25 jaar oude gitaar van mijn moeder. :Y)
    En die knopjes om de snaren mee te stemmen, hebben de vorm van een spin. O.O

    whahha ik zit nu 3 jaar op gitaarles en geloof me het gaat heel snel, voor je het weet kan je al enorm veel liedjes spelen ^^

    als je maar een paar akkoorden kent dan kan je al heel wat dus het komt vast wel goed! ;)
    en aan het begin had ik precies het zelfde, en die snelle overgrepen die je moet hebben als je van een akkoord naar een ander akkoord gaat is ook lastig aan het begin!

    tip!
    neem de volgende keer een schrift en een pen mee en laat je gitaarleraar de akkoorden opschrijven en uitleggen hoe je ze leest, zo vergeet je ze niet snel en kan je het altijd nog eens nachecken!

    anywayz heel veel plezier met gitaarles! ^^
    *btw welke akkoorden heb je geleerd?*


    dream, dare, fly!

    hihi. van wie leer je gitaar dan?? van een jongen? of ehct van een leraar.. optie een lijkt me grappiger.. maar dat kan ook zijn omdat ik me de laatste tijd echt dood irriteer aan mijn leraar :P
    je leert het wel hoor xD
    dat je ze meteen al kunt spelen is al goed.. wij moesten op school ook gitaar spelen.. en sommige mensen konden dat niet eens.. that's hopeless xD
    speel al vanaf groep 5 en zou me god niet meer weten hoe de eerste les was.. weet nog wel dat ik eerst alleen noten speelde xD
    ik speel volgende week maandag 6 jaar :)


    rawr! I'm a pirate

    whahha ik zit nu 3 jaar op gitaarles en geloof me het gaat heel snel, voor je het weet kan je al enorm veel liedjes spelen ^^

    als je maar een paar akkoorden kent dan kan je al heel wat dus het komt vast wel goed! ;)
    en aan het begin had ik precies het zelfde, en die snelle overgrepen die je moet hebben als je van een akkoord naar een ander akkoord gaat is ook lastig aan het begin!

    tip!
    neem de volgende keer een schrift en een pen mee en laat je gitaarleraar de akkoorden opschrijven en uitleggen hoe je ze leest, zo vergeet je ze niet snel en kan je het altijd nog eens nachecken!

    anywayz heel veel plezier met gitaarles! ^^
    *btw welke akkoorden heb je geleerd?*

    Ik heb papieren meegekregen, gelukkig. Anders wist ik niet meer wat ik nu moet doen. :'D
    En ik heb C, D, E mineur, F en A mineur geleerd. ^^

    hihi. van wie leer je gitaar dan?? van een jongen? of ehct van een leraar.. optie een lijkt me grappiger.. maar dat kan ook zijn omdat ik me de laatste tijd echt dood irriteer aan mijn leraar :P
    je leert het wel hoor xD
    dat je ze meteen al kunt spelen is al goed.. wij moesten op school ook gitaar spelen.. en sommige mensen konden dat niet eens.. that's hopeless xD
    speel al vanaf groep 5 en zou me god niet meer weten hoe de eerste les was.. weet nog wel dat ik eerst alleen noten speelde xD
    ik speel volgende week maandag 6 jaar :)

    Ik heb van een knap 20-jarig ventje, genaamd Tom, les. :Y)

    (...)
    Ik heb papieren meegekregen, gelukkig. Anders wist ik niet meer wat ik nu moet doen. :'D
    En ik heb C, D, E mineur, F en A mineur geleerd. ^^


    hihi dat zijn er 5 :P


    rawr! I'm a pirate

    Whahahaha
    LOL

    xox


    I'm locked away inside this grave

    (...)

    hihi dat zijn er 5 :P

    Hé, nu je het zegt. O.O

    (...)
    Ik heb van een knap 20-jarig ventje, genaamd Tom, les. :Y)

    oee veel beter :P die van mij is namelijk al 50 :S
    en soms echt een vreselijke chagerijn die de helft van de les loopt te bellen.. ga binnekort naar een andere leraar..


    rawr! I'm a pirate

    (...)
    Hé, nu je het zegt. O.O

    dan kun je er al veel meer dan je dacht :P guitar miracle


    rawr! I'm a pirate

    (...)
    oee veel beter :P die van mij is namelijk al 50 :S
    en soms echt een vreselijke chagerijn die de helft van de les loopt te bellen.. ga binnekort naar een andere leraar..

    Oeh, irritant. Gelukkig ga je naar een nieuwe. ^^

    (...)
    dan kun je er al veel meer dan je dacht :P guitar miracle

    Een half uur geleden kon ik ze, nu niet meer hoor. :'D

    (...)
    Ik heb papieren meegekregen, gelukkig. Anders wist ik niet meer wat ik nu moet doen. :'D
    En ik heb C, D, E mineur, F en A mineur geleerd. ^^


    okeej dat is inderdaad wel beter jah :P
    wij moeten een schrift meenemen zodat onze leraar ze er in schrijft en ook met melodie en tabs enzow ^^

    met die akkoorden kan je al heel veel, kijk maar eens op www.ultimate-guitar.com

    en speel je alleen of krijg je na een paar lessen in een groepje les? ^^


    dream, dare, fly!