• Vandaag was mijn eerste gitaarles.
    :Y)
    Dus die Tom leert mij vier akkoorden.
    Ik ijverig die akkoorden naspelen enzovoort.
    Na de vierde: 'Jolien, weet je nog hoe de eerste moet?'
    'Nee. (baby)'
    Overnieeeeeeeeeuw.
    Die jonge zal het zwaar te verduren krijgen.
    I'm thé Hopeless Case.

    (...)
    Oeh, irritant. Gelukkig ga je naar een nieuwe. ^^

    ja hea.. ben er ook blij mee :P


    rawr! I'm a pirate

    ik heb niet echt les gewoon af en toe als die vriend van mijn broer hier komt. die speelt vanaf zijn 10 de ongeveer [dus 7 en een half jaar xP] en hij kan het al vet goed op zijn electrische gitaar;o


    when words fail, music speaks.

    (...)
    Een half uur geleden kon ik ze, nu niet meer hoor. :'D


    krijg je wel weer terug in je hoofd.. op een bepaald moment zitten ze in je hoofd en je handen gebrand


    rawr! I'm a pirate

    (...)

    okeej dat is inderdaad wel beter jah :P
    wij moeten een schrift meenemen zodat onze leraar ze er in schrijft en ook met melodie en tabs enzow ^^

    met die akkoorden kan je al heel veel, kijk maar eens op www.ultimate-guitar.com

    en speel je alleen of krijg je na een paar lessen in een groepje les? ^^

    inderdaad :P
    je kunt ook op www.tabsrus.com of www.tabsrus.nl kijken.. staan ook veel liedjes op.. maar dan moet je wel nog de ritmes aan je leraar vragen.. of gewoon de liedjes luisteren en zelf besluiten hoe hij moet.. maar dat lijkt me niet zo handig na een les :P


    rawr! I'm a pirate

    (...)

    okeej dat is inderdaad wel beter jah :P
    wij moeten een schrift meenemen zodat onze leraar ze er in schrijft en ook met melodie en tabs enzow ^^

    met die akkoorden kan je al heel veel, kijk maar eens op www.ultimate-guitar.com

    en speel je alleen of krijg je na een paar lessen in een groepje les? ^^

    Altijd alleen les. ^^
    Veel beter, zeker voor een beginneling. :'D
    - Neemt een kijkje op die site -

    (...)
    Altijd alleen les. ^^
    Veel beter, zeker voor een beginneling. :'D
    - Neemt een kijkje op die site -


    ik had de eerste paar 3 lessen ook alleen les, mijn leraar zei dat als ik alles al een beetje kon ik met een groepje mee mocht spelen, wat wel 3 maand zou gaan duren...
    uiteindelijk duurde het 3 lesjes en toen mocht ik in de groep xD

    en van die groep is nu niet veel meer over, 1 jongen is gestopt en nu speel ik alleen nog maar met nog een andere jongen vanaf het begin, dat is ook wel leuwk ^^
    altijd veel lol en hij heeft dezelfde muzieksmaak als mij dus de nummers die we leren vinden we allebei leuwk ^^

    en vind je je gitaarleraar beetje aardig/cool/whatever? ^^


    dream, dare, fly!

    Omg Jolien je bént niet normaal x)

    Ik doe koppig. Ik leer mezelf. Ik heb geen docent nodig x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg Jolien je bént niet normaal x)
    Geloof me dat weet ze zelf maar al te goed! x]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    ik had de eerste paar 3 lessen ook alleen les, mijn leraar zei dat als ik alles al een beetje kon ik met een groepje mee mocht spelen, wat wel 3 maand zou gaan duren...
    uiteindelijk duurde het 3 lesjes en toen mocht ik in de groep xD

    en van die groep is nu niet veel meer over, 1 jongen is gestopt en nu speel ik alleen nog maar met nog een andere jongen vanaf het begin, dat is ook wel leuwk ^^
    altijd veel lol en hij heeft dezelfde muzieksmaak als mij dus de nummers die we leren vinden we allebei leuwk ^^

    en vind je je gitaarleraar beetje aardig/cool/whatever? ^^

    Jaa, hij is sehr cool. Zelfs knap ook. :Y)

    Omg Jolien je bént niet normaal x)

    Nooit geweest, zal ik ooit nooit worden. :'D