• Hallo, Mijn naam is Martine. Ik ben 15 jaar oud, en ben geadopteerd door Tom en Alisia Kaulitz. Dat was toen ik 12 jaar was. Tom was toen 18, en Alisia 16. Ze wouden me adopteren zodat als ze een kind kregen, ik ervoor kon oppassen als hun er een keer 'tussenuit' wouden. Dan kon ik natuurlijk weer de soort ‘tweedemoeder’ uithangen! Tom geef ik de schuld niet, zijn idee was het niet. Maar die rot moeder van me. Nouja, ik noem haar nooit mijn moeder, In mijn gedachte zeg ik altijd: ‘Trut’ of ‘Kutwijf’. Tussen mij en zij zit maar 4 jaar verschil, en ik bedoel… Wie krijgt er op zijn/haar 4e nou een kind?! Ze doet altijd poeslief, maar ik weet zeker dat ze gewoon op Tom zijn geld uit is! Tom`s tweelingbroer Bill is mijn beste vriend. Ik ben natuurlijk ook maar een puber, maar ik zie zeker wat in Tom. Ook al is hij een soort van mijn vader. Want, wat is hij damn hot!
    Natuurlijk wilt iedereen mijn ‘vader’ hebben als vriendje, daarom ben ik ook spuugjaloers op Alisia, die een soort van ‘Ik ben de beste’ typje is. Ik wil Tom ook krijgen, daarom heb ik plannen om hem jaloers te maken. Alisia, durf je je handjes vuil te maken? Want de strijd is begonnen BITCH!


    Live your life.

    Iewl, incest.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik ga hem lezenn

    Zeg me waneer de eerste deel klaar is :$

    Hij lijkt me echt Cwoelisch:$

    xox


    I'm locked away inside this grave

    Ö Wat een verhaallijn. Je moet er maar op komen... >_>


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Ö Wat een verhaallijn. Je moet er maar op komen... >_>


    Ik vind het Creatief!

    xox


    I'm locked away inside this grave

    Niet gemeen ofzo.. Ik geef alleen m'n mening.. Ik vind de leeftijden zo ie zo al raar.. Je gaat geen kind adopteren die 4 jaar jonger is dan de moeder.. en gewoon ik vind het niet goed..
    Sorry Sab..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Nou, eigenlijk ben ik niet zo geheel verzot op verhalen over Tokio Hotel en al zeker niet over Tom maar deze is goed tot nu toe. En dat gewoon omdat er echt een volledig nieuw idee achter zit. Incest kan het niet zijn want ze zijn geen bloedverwanten en van die leeftijden kan het me ook niet boeien.
    @ TomDreadSlet
    Dat gaat wel om ene kind te adopteren dat vier jaar jonger is dan jijzelf. Het idee erachter vind ik heel erg goed.


    Innocence.

    Nou, eigenlijk ben ik niet zo geheel verzot op verhalen over Tokio Hotel en al zeker niet over Tom maar deze is goed tot nu toe. En dat gewoon omdat er echt een volledig nieuw idee achter zit. Incest kan het niet zijn want ze zijn geen bloedverwanten en van die leeftijden kan het me ook niet boeien.
    @ TomDreadSlet
    Dat gaat wel om ene kind te adopteren dat vier jaar jonger is dan jijzelf. Het idee erachter vind ik heel erg goed.


    Ja, vind jij.. Ik heb nog altijd m'n eigen mening... En van Sab ben ik veel betere verhalen gewend.. Dus laat mij lekker..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Je titel is verkeerd ><'
    en daar stoooooor ik mij dus aaan !

    My father hates me, but I love him and I want to see him jealous. So he falls in love with me.

    ziezo. ^ ^
    je kan geen zin beginnen met 'And' en he/she is altijd + s - zie falls laatste zin -


    PoisonTrash on camera

    nicee <3
    ik ga hem zeker maken ! =)
    Vertel je me als het eerste deel er is ? :$

    Xx


    ' niks is wat het zijn moet '

    Je titel is verkeerd ><'
    en daar stoooooor ik mij dus aaan !

    My father hates me, but I love him and I want to see him jealous. So he falls in love with me.

    ziezo. ^ ^
    je kan geen zin beginnen met 'And' en he/she is altijd + s - zie falls laatste zin -


    Jaa... dat wou ik net seggen


    We can only learn to love by loving.

    Het verhaal klopt zowieso niet. Je mag geen kind adopteren als je zelf nog maar 16 bent. Een maatschappelyk werkster haalt het kind dan gewoon by je weg hoor --'
    Ik maak het verhaal i.i.g niet.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Het verhaal klopt zowieso niet. Je mag geen kind adopteren als je zelf nog maar 16 bent. Een maatschappelyk werkster haalt het kind dan gewoon by je weg hoor --'
    Ik maak het verhaal i.i.g niet.


    Dude! Doe niet zo moeilijk, Kan toch gebeuren?

    Lees het verhaal nou maar het idee is geweldig,
    Jullie zijn niet op die idee gekomen
    So what , Ga je der nou af kraaken?!

    Het is een Verhaal!
    kom op man

    xox


    I'm locked away inside this grave

    Het verhaal klopt zowieso niet. Je mag geen kind adopteren als je zelf nog maar 16 bent. Een maatschappelyk werkster haalt het kind dan gewoon by je weg hoor --'
    Ik maak het verhaal i.i.g niet.


    Owh jeej Hier dus niet,

    Das net als bij die verhalen over Draken Geesten en spoken

    UH HET IS EEN VERHAAL?

    Jullie lopen weer is te overdrijven

    xox


    I'm locked away inside this grave

    `Het kan in real niet, maarjha it's just a story^^
    Ik vind het creatief verzonnen :]


    -