• Iedereen heeft hier zo'n namen staan als Aimée dit en Ava dat. Hallo, ik ga mezelf toch ook niet pipo de clown noemen? ><' Waarom heeft iedereen die namen ? o.o Dit is niet aanvallend bedoelt, de meesten hier nemen het blijkbaar wel zo op. en ik weet dat enkele hun namen echt zo zijn, maar wat ik bedoel is hoe komen ze erop ? x_x


    PoisonTrash on camera

    ik heb 4 namen x]
    regina mn roep naam bij mn pa
    en shemyda mn roep naam bij me pa
    en dan nog Myda zo noemen mn vrienden me
    en shimmy en zo noemt me zus me --'


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ik weet paar naam rianne cloe joshua wilam aap


    geen signature

    Omdat ze dat mooier vinden?
    Ik noem mezelf hier ook Anzo omdat ik mijn eigen naam nu niet bepaald mag.


    I am an idiot, I move.

    Mijn echte naam (Mandy) is afgeleid van Amanda. En Rae, dat kwam ineens in me op, ik vond dat er mooi achter staan. Toen bleek ook nog eens dat er een Amanda Rae Madden bestond.

    http://i210.photobucket.com/albums/bb155/rubber_ducky359/quizilla%20stuff/emoblonde.jpg


    a figment of your imagination

    Dit is weer zoiets. >=|
    Ik bedoel, als zij dat mooi vinden, wat kan jou het dan eigenlijk schelen? Ben je soms gedwongen om ook zo'n naam voor jezelf te gaan verzinnen? I don't think so.
    Waar maak je je druk om? Jij hoeft het toch niet te doen? --'


    Can I crash into your life?

    sommige willen gewoon niet hun echte naam hier op Q zetten (like me) en verzinnen dus een pseudoniem, dat is de ene groep...de andere groep vind het gewoon leuk om een rare naam te hebben, een originelere of rare naam...en dan heb je nog een andere groep die zijn/haar echte naam er gewoon op zet...ieder het eigen toch...helemaal niet raar of vreemd...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    sommige willen gewoon niet hun echte naam hier op Q zetten (like me) en verzinnen dus een pseudoniem, dat is de ene groep...de andere groep vind het gewoon leuk om een rare naam te hebben, een originelere of rare naam...en dan heb je nog een andere groep die zijn/haar echte naam er gewoon op zet...ieder het eigen toch...helemaal niet raar of vreemd...


    mee eens.


    Can I crash into your life?

    Omdat.. dat leuk is?
    Je ouders verzinnen een naam voor je bij je geboorte, nu heb je de kans er zelf één te verzinnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gwn. Omdat ze het leukere naam vinden. Maar ik begrijp niet hoe ze er op komen. x'3


    A. ikmisje.