• Ik wil hier eigenlijk wat mee zeggen:$

    vroeger maakten we allemaal quizzen en die werden ook allemaal gemaakt daarom de naam QUIZLET er worden series ontworpen enzo, en nu er een forum is maken de meeste geen quizzen meer maar sommige mensen ontwerpen er nog veel en worden niet gemaakt.

    waarom?

    (...)

    Mijn quizzen worden 0 keer gemaakt.
    Een heleboel andere mensen hebben dat ook.
    Dus.. ze heeft gwn gelijk.


    Ja, dat zeg je nu, ja. Je zegt alleen maar dat ze gelijk heeft omdat ook jouw quizlets nooit gemaakt worden.
    En horen we je nog lullen als je met een geweldige serie komt en per quizlet 8 bladzijdes reacties krijgt, en je quizlet in een paar dagen 500 keer is gemaakt? Nee, dan ben je stil.


    Can I crash into your life?

    Mag ik even wat zeggen?
    Users die de mening van VIP quoten, - en ik bedoel niet iedereen - zijn het alleen maar eens met haar omdat ook die quizlets van diegene ook niet/weinig/minder gemaakt worden.
    En dat is echt zo ongelofelijk dom. Het slaat simpelweg nergens op.
    En wat als opeens jouw quiz heeeeel vaak wordt gemaakt, piep je dan nog? Neeee.
    Dan ga je stoer lopen doen en aandacht trekken omdat je quizlet wel vaak genoeg gemaakt wordt.

    Dankje.


    Can I crash into your life?

    Esmee jij hebt gewoon heel hard gelijk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Daaaaaankje Renee. ^^


    Can I crash into your life?

    (...)

    Ja, dat zeg je nu, ja. Je zegt alleen maar dat ze gelijk heeft omdat ook jouw quizlets nooit gemaakt worden.
    En horen we je nog lullen als je met een geweldige serie komt en per quizlet 8 bladzijdes reacties krijgt, en je quizlet in een paar dagen 500 keer is gemaakt? Nee, dan ben je stil.


    Weetik :]
    Maar het is wel waar dat veel mensen hier op Forum's zitten, en er nu veel minder Quizlet's worden gemaakt.
    Dus,
    Ben ik het dan nog met haar eens?
    Ja.

    (...)

    Weetik :]
    Maar het is wel waar dat veel mensen hier op Forum's zitten, en er nu veel minder Quizlet's worden gemaakt.
    Dus,
    Ben ik het dan nog met haar eens?
    Ja.


    Dús? Je kunt die mensen toch niet dwingen om dat te gaan doen.
    Ja, zou ik ook zeggen als het toch niet zou gebeuren/is gebeurd.


    Can I crash into your life?

    Je bent goed :'D
    ik own jou xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je bent goed :'D
    ik own jou xd'



    AAAAAAAAAH.
    Reneeeeeeeee, ik voel me vereerd. ^^


    Can I crash into your life?

    (...)

    Mijn quizzen worden 0 keer gemaakt.
    Een heleboel andere mensen hebben dat ook.
    Dus.. ze heeft gwn gelijk.

    zet hem dan in de spotlight of promoot.

    Mag ik even wat zeggen?
    Users die de mening van VIP quoten, - en ik bedoel niet iedereen - zijn het alleen maar eens met haar omdat ook die quizlets van diegene ook niet/weinig/minder gemaakt worden.
    En dat is echt zo ongelofelijk dom. Het slaat simpelweg nergens op.
    En wat als opeens jouw quiz heeeeel vaak wordt gemaakt, piep je dan nog? Neeee.
    Dan ga je stoer lopen doen en aandacht trekken omdat je quizlet wel vaak genoeg gemaakt wordt.

    Dankje.

    a-men.

    (...)


    AAAAAAAAAH.
    Reneeeeeeeee, ik voel me vereerd. ^^

    zou ik me ook voelen als zo'n cool kind een ander cool kind ownt xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je hebt gelijk. Maar ik maak tegenwoordig ook geen quizzen meer omdat ze toch wel stoppen, of het duurd te lang dat er een nieuwe komt. Ik had laatst een hele mooie serie van Cinema bizarre hélemaal gelezen, stopt ie -_-'


    a figment of your imagination

    Je ehtb niet helemaal gelijk vind ik. Ze worden mss iets minder gemaakt danvroeger, Maar Quizlet is gwn meer geworden dan alleen maar Quizen maken. Hier leg je soc. contacten. En door het forum heb ik al veel nieuwe vrienden leren kennen. Die nu bijzonder veel vr me betekenen. x3


    A. ikmisje.

    Mij kan het niet schelen dat mijn quizlets minder vaak gemaakt worden. Al maakt niemand ze. Ik schrijf omdat ik het leuk vindt.


    Can I crash into your life?