• Dit is heel raar wat ik ga vertellen. 😅

    Maar zijn er mensen hier die zichzelf verwikkelingen of oprollen in een deken?
    Er zijn genoeg mensen die zich zelf strak wikkelen in een deken. Het ligt erg comfortabel en het geef je het gevoel van veiligheid. Schijnt zelf te helpen tegen stress, angst, mentale en fysieke problemen. Maar je bewegingsvrijheid wordt hiermee wel beperkt, maar je kan jezelf weer uit de dekens bevrijden.

    Een paar keer heb ik mezelf in een nacht gewikkeld in een deken. Met armen bij mijn zij en benen dicht bij elkaar, zoals een cocoon of burrito. En ze hadden gelijk. Ik voelde me hiermee ontspannen en comfortabel.


    Nou, er was een nacht voorgekomen dat ik mezelf strak gewikkeld had in een deken door op te rollen. Heb de hele tijd lang zo gelegen en viel bijna in slaap. Toen kreeg ik het erg warm en moest zweten. Ik zat door het zweet en door de deken dat strak om mijn lijf lag klem. 🥵 Mijn armen naast mijn zij leken er maar niet uit de dekens te komen. Leek echt alsof mijn lichaam gevangen zat. Kostte me moeite om eruit komen, maar het was me uiteindelijk wel gelukt.

    Ik heb mijn lesje wel geleerd. Ik wil mezelf ook niet meer oprollen in zo'n warme weer. 🥲


    Nobody dat it's easy

    Hahahha omg de stress😂 Blij dat je jezelf weer hebt kunnen un-burritoën, lol. Ik begraaf mezelf altijd in de winter onder op zijn minst zeven verschillende dekens, hehe

    [ bericht aangepast op 14 aug 2022 - 0:11 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    In de winter wel en ook in de zomer word ik heel telaxt van een deken die aan beide kanten dicht is.

    Op mijn werk hebben wij heel veel baby's die heel goed slapen als ze ingebakend zijn. Dat is of in een speciale doek ( de armen rol je dan soort van vast aan het lichaampje). Of in een speciale slaapzak met de armpijpen vast aan het lijfje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    In de winter wel en ook in de zomer word ik heel telaxt van een deken die aan beide kanten dicht is.



    Bedoel je ook omgerold worden in een deken?

    filosofie schreef:
    (...)

    Bedoel je ook omgerold worden in een deken?
    nou niet perse opgeroldmaar wel de deken strak. Dus bij m'n voeten schuif ik de deken eronder en dezijkanten trek ik dicht onder m'n lichaam zodat ik een cocon heb.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan