• Ik lig dus bijna elke dag wel 2 uur in bad :] Met Keihard muziek op van me iPod luidsprekerding.
    Iemand anders met zo'n bad'verslaving? x]

    (...)
    Hah, dan hebben wij dezelfde moeders >< Ze komt dan mijn kamer ingestormd en draait de knop stiller. Dan moet ik uit mijn bad kruipen om hem weer luider te zetten ><


    Whahaha, ik heb dat meer met mijn vader =3
    Dan kan ie zyn tv niet horen -.-'

    (...)

    Onze douche is koud xO


    Da's wel kut. Maar dan is jouw bad toch ook koud? Of bedoel je het water niet? >:]


    Can I crash into your life?

    (...)

    Da's wel kut. Maar dan is jouw bad toch ook koud? Of bedoel je het water niet? >:]


    Jawel.
    Heel raar, mijn bad is wel warm, maar het douche-water is koud. O.ô

    (...)

    Whahaha, ik heb dat meer met mijn vader =3
    Dan kan ie zyn tv niet horen -.-'

    Hah >< Bij ons is het beneden, dus dat hoor je echt supergoed. Bij jullie ook? Of staat jou radio dan nog eens zoveel luider dan de mijne? =')


    Walkin' in line.

    Ik zit eerder lang in onze douche n.n 1m²


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    Hah >< Bij ons is het beneden, dus dat hoor je echt supergoed. Bij jullie ook? Of staat jou radio dan nog eens zoveel luider dan de mijne? =')


    Bij ons ook beneden :]
    En de badkamer staat naast de kamer waar nog een extra tv staat :3, waar mijn vader dus altijd zit xP En, met 'gewone' liedjes hoor ik meestal geen gezeur, totdat ze gaan screamen :'3

    (...)

    Jawel.
    Heel raar, mijn bad is wel warm, maar het douche-water is koud. O.ô


    Raar, ja.
    Heb jij een apart bad en een aparte douche?


    Can I crash into your life?

    (...)

    Raar, ja.
    Heb jij een apart bad en een aparte douche?


    Hai =]

    Ja.

    (...)

    Bij ons ook beneden :]
    En de badkamer staat naast de kamer waar nog een extra tv staat :3, waar mijn vader dus altijd zit xP En, met 'gewone' liedjes hoor ik meestal geen gezeur, totdat ze gaan screamen :'3


    Bij mij zit de badkamer helemaal in de hoek van het huis gepropt. Dat is eigenlijk mijn eigen badkamer, maar toch moet mijn moeder altijd komen zagen over de muziek >< Nochtans is de woonkamer aan de hele andere kant van het huis --'


    Walkin' in line.

    (...)

    Bij mij zit de badkamer helemaal in de hoek van het huis gepropt. Dat is eigenlijk mijn eigen badkamer, maar toch moet mijn moeder altijd komen zagen over de muziek >< Nochtans is de woonkamer aan de hele andere kant van het huis --'


    x3 Whaha oke,
    Ik zet hem toch altijd op het hardst =$
    =D
    Maar.. ik ga in bad ^___^
    xxx'
    Totzeuwh :]

    Ik ga ook bijna iedere dag in bad. Heb ik weinig tijd: Douche.
    Zeker in de winter, ik bevries dan echt dood ofzo en dan de enige manier om nog warm genoeg te krijgen is een heet bad =].


    Tanya is de beste.

    nee, geen badverslaving
    ik douche, ons bad word verwaarloost x(
    het arme ding x(


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik ga meestal onder de douche :Y)


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    x3 Whaha oke,
    Ik zet hem toch altijd op het hardst =$
    =D
    Maar.. ik ga in bad ^___^
    xxx'
    Totzeuwh :]

    Veel badplezier! =)


    Walkin' in line.

    Wij hebben geen bad, tot vorig jaar. Eruit gesloopt:X But, ik heb liever de douche x]


    PINKPOP WAS SUPER=D