• ik wil dit hier effe droppen omdat ik weet dat mesnen op Q, super lief naar je willen luisteren enz.
    dus hier even mijn verhaal van de afgelope week.

    ik ben verleifd op een jongen. hij heeft bij mij op de basisschool gezeten dus ik kende hem al. hij had een vriendin.
    ik heb dus weer contact met hem gekregen via hyves en msn, ik ben nu smoor verliefd. en hij heeft het donderdag uitgemaakt met zijn vriendin, vrijdag avond vroeg die of ik even mee naar buiten kwam, samen de hond uitlaten, nou ik da gedaan en we hebben 1.5 uur buitengelopen ong. hand in hand de helftXD.
    en op t laatst hebbe we gezoend.
    maar sinds vrijdag heb ik hem niet meer gezien. ik vraag wel of die wil afspreke ofzo, maar hij heeft het druk met zijn vriendden zegt die, en ik wil nu zo graag wete of hij ook op mij is, maaar ik wil da in ziijn gezcht vragen en nie op msn, ( maar ik zie hem nu dus bijna nooit, omda die geen tjd heeft.)maar ik weet nu dus nie wak moet deon. want dadelijk is die nie op mij??


    So Wrong, It's Right <3

    zoek hem op


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    de enige die kan oordelen of die al dan niet verliefd is, is hijzelf. Gewoon doen, wie weet..


    -

    jah tenminste als hij niet te vet weg woond(wat me niet het gaval lijkt:P)

    Bel hem en vraag of die weer zijn hond wil uitlaten (:


    Where there is a sea there are pirates...

    -Bellen en afspreken
    -Naar zijn huis toe gaan
    -Ookal heeft hij afgesproken, vraag of hij tijd wil vrij maken omdat het belangerijk is.


    I live for the applause, you will die for it.

    je hebt toch met hem gezoend ?

    tlijkt me dan wel sterk dat hij jou ook leuk vind ;)


    ' niks is wat het zijn moet '