• *Steekt hand op*, ik ben op een jongen van me school en hij is op mij maar we zijn te verlegen enz, hij is filipijns en Hiphopper (rare combi met mij), + hij zat op quizlet maar is er weer van afgegaan whehe, en ik ben 7 maanden ouder whahaha XD

    en nu is het de bedoeling dat jullie ook iets over je crush vertellen fso


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Moi.
    Hij is gewoon van mij =]

    Ik heb geen crush, maar jy moet gewoon naar hem toe gaan! ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik niet,.


    Listen to what we're not saying..

    ik
    veel valt er niet over te vertellen .D


    -

    I'm verry in love. Hij zit in mijn school. 15 jaar oud. Hij weet niet want Q. is. En dat is goed voor mij want ik praat keiveel over hem hier op quizzol. Hij is hiphopper.


    Innocence.

    Ik ben half Filippijns.
    En niet verliefd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik.
    Hij zit in de 1e. Is een vriend van mijn vriendin haar vriend [/gewone vriendin]
    En een gewone NL-er, en houdt van rock en Dew[/liefdeaandat]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    *steekt vinger op*
    ikke! (A)


    dream, dare, fly!

    Ik ben ook verliefd! Hij is een skater, bijna 18 -ik ben 14 ^^-, klein -1.55, en ik ben 1.57-, beetje oversext, lief, sterk, mooi en grappig =D. Kortom, ik ben gewoon hopeloos verliefd :Y).. Maar hij woont wel kei ver weg, endas best wel kut ö


    I don't need words to feel those lips.

    Ik ben niet verliefd, nog nooit geweest. ><

    ikkee !! (A)


    ' niks is wat het zijn moet '

    *steekt hand op* Ik ben zwaar verliefd! Op een van de beste vrienden van mijn broer =$ Hij is 20, ongeveer evengroot als mij (Vandaar zijn bijnaam: Midget x3) blond haar... & Hij is gewoon te erg onbereikbaar... Maar waarom moet die lummel dan zo vaak langskomen?! Zo kan ik hem toch nooit vergeten?!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik.
    Op een jongen van op school. Ze wouden ons koppelen, en nu begint alles zo héél traag op gang te komen.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Oe mijnt is ook hiphopper xP
    en 1 maand en een paar dagen ouder als mij. ehm.. laag niveau [a] en ehm.. tja, oohja! mijn bf haar broertje kent zijn broertje dus zij kent hem heel goed dus ik via haar ook ;$ en zomers is hij elke dag in het zwembad ^^


    when words fail, music speaks.

    Ik ook verliefd. :3
    Hij is een jaar ouder, heeft donkerbruine krulletjes, hij kan níét dansen, maar hij is heet. :Y)
    En iedereen vind hem lelijk, maar ik lekker niet...


    You move me ......... Kurt