• Tijdje geleden voegde er zo een meisje mij toe op msn die ik niet kende en ik vroeg dan wie ze was. Antwoorde ze niet. En vandaag zegt ze ineens, 'je moet niet denken dat je populair bent hoor op Q, want dat ben je niet!' gosh, ik wist niet eens dat ze op quizlet zat > <' en sorry hoor dat ik toevallig met veel mensen goed overeen kom! zoek zelf vrienden weetje --' ik vraag me trouwens af van waar ze mijn e-mail adres heeft..


    PoisonTrash on camera

    -I want to hurt you just to hear you
    Screaming my name
    Dont want to touch you but
    Youre under my skin (deep in)
    I want to kiss you but your lips
    Are venomous poison-

    i'm sorry.


    Ooh dat is van dat ene liefje uit je topic dat ik niet geopend kreeg. (:


    PoisonTrash on camera

    saaie kinders opeens ö


    -

    indeed ;O
    dat is niet goed voor mijn frits ;D xd
    offtopic; whuha, frits is een jongen uit mijn klas, eerst was ik op hem. maar nu al lang niet meer, maar voor de gein vroeg ik elke keer of hij met me wou trouwen en toen met gym zei hij ja ;D maar hij is altijd zo ego met gym. dusja daarom noem ik mijn ego Frits ;D


    a figment of your imagination

    saaie kinders opeens ö


    Fack you hé drol, jij wist niet dat ik Cherry was xd'


    PoisonTrash on camera

    (...)

    Fack you hé drol, jij wist niet dat ik Cherry was xd'



    durf jij mij te fucken? o.ô
    sollie, maar ik ben niet lesbi :Y)
    en NEEN ik wist dat niet. Als niemand dat zegt, kan ik dat niet weten ^^


    -

    (...)

    Fack you hé drol, jij wist niet dat ik Cherry was xd'


    ik wist het ook niet, ben ik ook een drol? :$


    a figment of your imagination

    (...)

    ik wist het ook niet, ben ik ook een drol? :$


    neen, dat ben ik :Y)


    -

    (...)

    neen, dat ben ik :Y)


    Jullie zijn allebei mijn lieve drolletjes n_n
    En dan was ik dat weer vergeten te zeggen (:


    PoisonTrash on camera

    Wat zielig. Doe het dan toch meteen op Quizlet. Bang om een ban te krijgen ofzo? ><

    Wat zielig. Doe het dan toch meteen op Quizlet. Bang om een ban te krijgen ofzo? ><


    Blijkbaar. :l


    PoisonTrash on camera

    Ik vind het laag mensen uitschelden via msn. Ze vind zichzelf gewoon beter. Je bent hier niet populair omdat je veel mensen kent. De meeste die ''populair'' zijn hebben meelopers achter hun kont aan lopen en dat heb jij voor zo ver ik weet niet. En je hebt ook geen ego. Misschien weet ik wie het is trouwens?

    x

    Agree. Mensen online uitschelden is wel tres laag. Dat doe je echt alleen als je geen leven hebt. Of een heel slecht leven.
    Ik zou zeggen: en jij voelt je zekers heel stoer om me via een chatvenstertje uit te schelden. Way to go, homie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als mensen vragen wie ik ben, die ik niet ken noem ik altijd maar een hele onozele naam dan houden ze wel op :'D

    voor zover ik weet zijn er hier niet zoveel mensen die 'populair' willen zijn hier,of zich populair zouden voelen,of het willen zijn...
    & dan nog,wat verstaat ze onder populair ?
    dat veel mensen je kennen,en je quizzen maken, of iets anders ?


    everybody needs a song.

    voor zover ik weet zijn er hier niet zoveel mensen die 'populair' willen zijn hier,of zich populair zouden voelen,of het willen zijn...
    & dan nog,wat verstaat ze onder populair ?
    dat veel mensen je kennen,en je quizzen maken, of iets anders ?


    Ik denk dat ze bedoelt dat ik hier veel vrienden heb en er redelijk veel mensen op mijn topics reageren. tja, weet je ik kom gewoon goed overeen met veel mensen hier zo ><'


    PoisonTrash on camera

    Wauw, ben ik hier de enige die alleen Tara, Nicol, Krul, Melanie en Lize op msn heeft? :'D
    Nu ben ik koel.
    En dit is mijn ego :'D
    En mijn ego heet koek O.o
    En nu ben ik origineel want ik heb een egonaam ;D
    Koel he? :') Jaman, ik weet wel, ik ben gewoon een en al koel ;D

    Sorry dit moest even :$

    Ja xD

    maar ik heb fcking half Q op msn x_x iedereen geeft mijn msn door i think x_x
    like ik heb 120 mensen ooit 1 x online gehad en 5 kende ik er echt en 10 wist ik wie ze waren van Q mar de rest ? :$


    [Btw ik is nicol dat je weet xd]


    Boe.