• Mijn vriendje was eergister uitgegaan met carnaval,, en toen ging hij met zijn vriend ergens staan, toen kwam er een kennis ofsoww van zijn vriend naar hem toe, een meisje, ze was dronken, ze gingen even kletsen en in een keer zoende ze hem.. hij heeft haar weggeduwd maar veel people segt dak het uit moet maken.. wat zou jij doen ??


    --

    Nietdoen.
    hij wou het blijkbaar niet, dus het is niet zijn schuld.
    Nogal lullig als je het daarom uit zou maken met hem.


    Your make-up is terrible

    Nietdoen.
    hij wou het blijkbaar niet, dus het is niet zijn schuld.
    Nogal lullig als je het daarom uit zou maken met hem.


    Ja, dat seg ik ook, van, dat het niet sijn schuld is,, maar iedereen doet er dom over ensoo


    --

    (...)

    Ja, dat seg ik ook, van, dat het niet sijn schuld is,, maar iedereen doet er dom over ensoo


    gewoon niet naar luisteren =O Ze zijn gewoon jaloers ><


    Your make-up is terrible

    jou keuze

    ik zou het niet uitmaken hij heeft haar tenslotte weg geduwd

    suc6^^

    Luister gewoon naar wat hij heeft te zeggen. Als hij het echt niet wilde: niet uitmaken. Als hij het daarentegen wél toestond: aan jou de beslissing om óf ermee door te gaan nadat hij je heeft bedolven onder een reeks van cadeautjes om het goed te maken óf het gewoon uit te maken, whatever you want.


    History is not hatred.

    Ik zou met hem gaan praten, kijken wat hij zegt.
    Alleen als hij haar heeft weggeduwd... dan heeft hij eigenlijk niks fout gedaan.


    I am an idiot, I move.

    Ik zou het echt niet uitmaken. Dan kun je het ook vergelijken als een jongen jou zoent tegen je wil, maar je hebt hem wel weggeduwt. Dan zou het ook niet leuk zijn voor jou als je vriend het dan zou moeten uitmaken! =|
    Dus, ik zou het niet doen.


    You'll never dream alone. <3

    Ik zou het echt niet uitmaken. Dan kun je het ook vergelijken als een jongen jou zoent tegen je wil, maar je hebt hem wel weggeduwt. Dan zou het ook niet leuk zijn voor jou als je vriend het dan zou moeten uitmaken! =|
    Dus, ik zou het niet doen.


    Ja, vind ik eigenlijk ook, maar ik vroeg het even, want veel segge van, uitmaken, dus toen dagt ik van, ben ik nou raar ofsoww?


    --

    Niet doen.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Zeker niet doen. Hij wou het niet, dus waarom zou je hem dumpen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hem vertrouwen dat hij het dus niet wilde; en niet gaan dumpen!


    it's cool to know nothing.

    Nou luister eens, mijn vriendje die word ook vaak gezoent als die bezopen is, en hij zoent terug, jouw vriendje duwd dr nog weg, de mijnne niet.. En aangezien ik mijn vriendje ook al heeeel veel kansen heb gegeven, zou ik met jou vriendje ook gaan praten, en als het verhaal klopt zou ik hem een kans geven, maak een duidelijke afspraak zoals ''Als die nog een keer met een ander zoent dat die je dan definitief kwijt is'' ofzo
    sterkte..


    I don't need words to feel those lips.

    nie doen , het is zijn schuld niet , ik zou kwaad zijn op dat meisje ö

    tuurlijk niet doen als hij haar van zich af heeft geduwd moet je het echt neituitmaken hoor.
    XxX


    /

    Nee, hij wou het tenslotte niet ^^
    Hij kon het ook laten gebeuren, dan was het erger geweest, je hebt een trouw vriendje ;)


    Your Butt is Mine!