• Hoelijk reageren jullie en vinden jullie het geen onzin!

    Ik heb van Zaterdag tot Maandag Carnaval geviert! Het was enorm gezellig! Zaterdag gingen we een uur of half8 weg naar het plekje, het was dood saai, mijn vriendin kwam bekende tegen.. De 1ne jongen was helemaal gek van me kontje.ik vond het best vervelend! xD Ik had een rokje aan, ik was als bunny, dus je weet wel wat er gebeurd he?.. Maar hij is helemaal gek van m'n vriendin maar zei is weer gek op een andere jongen, hoe kan ik hem dat gaan vertellen? Nu is er nog iets! Zaterdag liepen we wat rond in de stad,Davy(jongen van groepje) Liep super veel te flirten en Mickey steeds aan me staartje te trekken xD .Vriendin haalde een loempia en de jongen van het groepje vroeg of ik wilde zoenen, meteen zei ik ja, het hoort erbij he?.. We hebben elkaar nu op msn + Hyves.. Hij vertelde me dat ik lekker zoende en dat hij me best leuk vond! Ook die zaterdagavond moest ik m'n staartjes pruik af doen, en hij vond blond leuker staan! Micky(andere jongen) Dee best jaloers als we hand in hand liepen of een beetje knuffelde! Wat zouden jullie doen?

    xx

    Bedankt voor jullie tips en adviezen!


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    ik snap het niet echt ><


    tzal wel aan mij liggen xD


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik snap er de balle van. :'D

    Snap dr helemaal niks van?

    vaag..


    Love makes you feel perfect :D

    wij snappe het dus niet.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Kies degene die je de leukste vindt.
    Wie er echt iets voor je zal betekenen (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Hmm. Ik snap het zegmaar niet helemaal, maar ik zou inderdaad zoals degene boven me al zegt, voor degene gaan waar je nog iets voor kan gaan voelen, nemen.


    Tanya is de beste.