• Ja, er kwamen dus vrienden van mijn ouders even langs om naar kleuren te kijken waarin we onze living moesten schilder maar dat draaide dan uit op een gesprek en toen was ik toevallig aan het meeluister en blabla. To the point.

    Even personages zeggen :3.

    Mama van de beste vriend van mijn broer die haar zoon kwam ophalen van iemand. = Degene die het verhaal heeft vertelt. Ze haat Martine.

    Beste vriend van mijn broer, zoon van Martine. = Alexander

    Die ene vriend van Alexander waarvan Martine hem kwam ophalen = Cederic

    Moeder van Cederic = De vrouw waarover ik ga vertellen. Patricia

    Toen Martine, Alexander kwam ophalen van Cederic, hij was daar blijven slapen. Begon Martine met Patricia te praten. Patrice begon toen over haar 'liefdesleven.' en dat ga ik hier dus vertellen. Het is echt wel raar ö.

    Dus de ouders zijn gescheiden van Cedric, ze wonen naast en klaar en als Cedric iets is vergeten moet hij bellen met de telefoon voor hij langs mag komen. Maar eigenlijk maak dit niet veel uit.

    Dus nr. 1 is de schrijnwerker. Patricia speelde met zijn voeten en was er wel redelijk lang mee samen enz... Hij was getrouwd en had 3 kinderen. Hij scheidde van haar voor Patricia, toen hij daar stond met zijn spullen, wijsde Patricia hem af.

    Nr. 2: hoorde ik niet goed waar ze hem leerde kennen. Ze is er het meest verliefd op van de 3. Hij ging scheiden van zijn vrouw en kwam bij haar wonen. Ze liet het toe, na een tijd deed die ex van die man een zelfmoordpoging, die mislukte. Vanaf dat moment is hij weer bij haar. En nu begint hij weer te sms'en met Patricia, na een lange tijd.

    Nr. 3: Patricia leerde hem in Knokke kennen. Daar is ze nu mee samen maar ze gaat hem waarschijnlijk dumpen voor nummer 2.

    Omg --'


    Edit;

    Ik zet het even op een rijtje.

    Nr. 1: Lekker veel met geneukt en redelijk lang mee samen. Heeft haar vrouw gedumpt, werd aan de deur gezet toen hij naar Patricia ging.

    Nr. 2: Is er het verliefdst op. Kwam bij haar wonen, vrouw probeerde zelfmoord te plegen. Man ging terug naar ex. Na een lange tijd sms'en ze weer samen.

    Nr. 3: Is ze nu mee samen maar waarschijnlijk gaat zij hem dumpen voor nummer 2.

    Dit zijn de bijzondere gevallen. Er zitten nog veel andere mannen tussen maar daar was ze gewoon mee samen en daarna zijn die mannen weer gedumpt.

    En ze zei, zei Martine. `En feitelijk kan ik wel elke man krijgen dat ik wil. Ik dacht dat ik geen enkele man kon krijgen maar ik krijg echt wel elke man dat ik wil´

    > <


    Only losers can act the way you do

    Omigawd ><


    Let's do this poo

    Sory, maar hier is 'slet' van toepassing.
    Alhoewel, je weet natuurlijk niet hoe dat mens in elkaar zit...

    Lekker ingewikkeld xd'


    All was well.

    Woooow, je moet het maar kunnen volgen ofzo. Hahahaha.


    Tanya is de beste.

    Sory, maar hier is 'slet' van toepassing.
    Alhoewel, je weet natuurlijk niet hoe dat mens in elkaar zit...


    uuhm, ingewikkeld?


    All was well.

    Ja, het is idd ingewikkeld x)


    Only losers can act the way you do

    Ik was LouisLouise aan het kijken toen ze aan het praten waren en ik hoordde het toevallig ö


    Only losers can act the way you do

    spelfoutje uit titel gehaald ;)

    Wow wat een verhaal, redelijk ingewikkeld eigenlijk x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik was LouisLouise aan het kijken toen ze aan het praten waren en ik hoordde het toevallig ö


    we waren dan gewoon tegelijkertijd tv aan het kijken ! ö


    All was well.

    Ik snap het niet echt, weetje. =|


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik snap het niet echt, weetje. =|
    Kan goed zijn ^-^


    Only losers can act the way you do