• oke mensen dit klink raar maar vroeger toen ik nog jong was had ik een potlood punt in mijn voor hoofd gekregen . en nu willen jullie wel weten hoe het komt ,nou ik struikelde en ik viel op dei potlood punt ,echt iets voor mij
    echt waar ik was vroeger echt onhandig.

    waren jullie ook zo onhandig als mij ?

    Ik ben nu onhandig x]


    Your make-up is terrible

    nu nogsteeds.. x']
    Ik ben vroeger eens over een duploblokje gestruikelt, met me neus op de afgebrokenput van die bak.. ik heb nu dus een heel raar liteken op me neus zitten. egt presies voor ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    nu nogsteeds.. x']
    Ik ben vroeger eens over een duploblokje gestruikelt, met me neus op de afgebrokenput van die bak.. ik heb nu dus een heel raar liteken op me neus zitten. egt presies voor ><



    ik heb gewoon nog steed ene litteken op mijn voorhoofd staan wel kut .

    (...)


    ik heb gewoon nog steed ene litteken op mijn voorhoofd staan wel kut .


    Ik heb er 2 -.-
    1 keer viel ik van de trap, andere keer liep ik tegen de punt van het aanrecht op.


    Your make-up is terrible

    (...)

    Ik heb er 2 -.-
    1 keer viel ik van de trap, andere keer liep ik tegen de punt van het aanrecht op.



    ik heb best wel veel littekens door onhandig heid , ene keer door een stenen beeeld die kapot viel op mijn arm door de schommel die bji ons ijn de tuin stond enzevoort

    (...)


    ik heb gewoon nog steed ene litteken op mijn voorhoofd staan wel kut .

    Ik heb vedder ok nog heel veel likekens maar niet op me hoof gelukkig
    Ik heb ook zoon likeken, maar lijkt of er een fluweel laagje op zit, best eng.. Ik was hieperactief bij me pa agterpop toen ik naar toneel ging. maar ik vond het niet nodig steuntjes voor me voeten, omdat ik dat kinderagtig vond *Ja kind uit groep 3. x']* en toen kwma ik met me veot tussen de spaken ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb een keer mijn hondje laten vallen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ja, vroeger ben ik van de fiets gevallen toen er ijzel lag, Ik heb nu nog steeds een kleine litteken van hechtingen op mijn hoofd.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Nee, ik ben altijd laat van begrip x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik kreeg het voor elkaar om mijn hoofd te stoten en iets van beton af te breken ofzo. xD

    Ik ben mega onhandig, mijn handen zitten vol met littekens. klein en groot (vooral kleine witte streepjes dankzij die lieve kat van ons)


    One who knows nothing can understand nothing.

    Oja Oja
    Ik ging een keer op de rand van een soort verhoging in de tuin van vrienden van ons touwtje springen.
    Dat eindigde met een hersenschudding x]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik was vroeger al onhandig en ben het nu nog x]. Ik lag voor het eerst in het ziekenhuis toen ik net drie was, omdat ik zware hersenschudding had en bijna in een coma ofzo belanden o_O, bravo voor kirsten die van een stoeprandje van 20 cm afflikkerde. Toen ik 14 was ben ik een keer heel hard aangereden door een auto. De fiets had zich helemaal om mij heen gevouwen, maar ik had gelukkig niets gebroken, wel een aantal jaren hoofdpijn. Maar dat is uiteindelijk ook over gegaan, over geluk hebben gesproken.


    Wie du mir, so ich dir.

    Heb een keer men hak/voet tussen de spaken gehad, en heb zat littekens van brandwonden komt door strijken x'D en een litteken tussen men lip en kin,, viel een keer op een baksteen x'D


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Altijd onhandig geweest en zal het ook blijven


    We Adore Wodka

    Ik ben nog steeds ontzettend onhandig x]


    I am an idiot, I move.